Lite bilder från oss ^^
Jag har varit borta stort sett hela sommaren och har inte varit speciellt aktiv här på iFokus på ett bra tag, varför vet jag inte. Men nu tänkte jag uppgradera er med lite bilder på min vovvsing Benjy.
Som är en ståtlig herre på 4 år, blandning mellan Schäfer & Siberian husky.
(ni får gärna också lägga in bilder på era jyckar) =D
På bilden gör han tricket 'jump'

vad söt han är! =))
Har ni tävlat på länge? =)
Hej igen Benjy!
Vad duktig han är killen!!
Undrar om det inte är dags att du kommer hit och försöker få lite hyfs på min bångstyriga Alfons
han e så fin Benjy.. o duktig också.. =)
Mimmi!! Du är saknad! ^^ Och du och Benan är lika söta som vanligt! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Gud vad söt han är. Ser ju ut som en schäfer bara. Duktig är han med. Min vovve kan också göra lite tricks. Men har inte fotat det någon gång.

haha tack för era snälla kommentarer.
tinaH: vi debuterade i freestyle på Hund06. Har inte tävlat sen dess men har haft lite uppvsiningar, men mest tränat. Själv har jag varit tävlingsledare på några freestyletävälingar och har inte kunnat tävla själv på grund av det. =P
#11: Hahah jarå, jag håller ju hundkurser så ett och annat borde jag kunna lära ut. Jag har skrivit en artikel om hundkonster och hur man lär in det, kanske kan vara intressant att lägga upp som en artikel här? 
alex: Tackar, skönt å va tillbax. =P
ja en artikel hade säkert vart väldigt uppskattat =)
Han är så snygg…en riktig pudding =) Och nyfiken som jag är så måste jag bara fråga…har du haft semester och vart???? ;)

kan lägga till artikeln i ett nytt inlägg kanske.
Lotta: Jag har dels varit i skärgården på vässarö i två veckor, och sen har jag varit i franska rivieran. =D
Jag skulle aldrig ha frågat
Nu vart man ju en aning avis =)

Ja, håller med dig Lotta. Det var väldigt dumt att fråga sånt. :)
Jag som inte kommer bort mer än högst 1 ev 2 dygn per år.
Benjy lägger du upp artikeln på en ny tråd?
Nästa gång du åker i väg så där, så får du faktist fråga oss först. För vi åker gärna med och hjälper dig. Bär väskor, kokar kaffe å så där!

#21. Jepp ja la upp artiklarna i en ny tråd som ingen verkar ha läst haha.
Ni får gärna följa med, så roligt hade jag inte sista veckan. Jag spenderade den genom att ligga ensam på ett sjukhus i frankrike.
Nähä…vågar man fråga vad som hände eller ska jag låta bli i vanlig ordning? ;)
Kerstin du bär väskorna och jag kokar kaffet, bättre vi sliter ut en generation i taget *ASG*