Hundpassning
Hej!
Jag heter Astrid och är 13 år. Jag undrar om det är någon som kan vara intresserad av hundpassning då och då? Kan passa kvällar eller dagar (Om man hämtar tidigt då, går i skolan). Ska hunden sova här behöver man inte betala under tiden hunden sover. Jag bor halvtid i Lund och halvtid i Trelleborg så om du bor där i närheten är det ju bara ett plus!
Hunden kommer få en ordentlig promenad och massor av uppmärksamhet av både mig och mina föräldrar. Behövs lite mental träning också fixar vi det. Vill att hunden ska äta här är det bara att ta med mat. Det är bra om hunden är kattvan, men annars får vi bara stänga in katterna i något rum under tiden hunden är här. Jag har hundvana och går ofta ut med mina släktingars hundar.
Huvudansvaret har såklart mina föräldrar. Är du intresserad är det bara att skriva här i tråden eller skicka ett PM, så kan vi diskutera ett rimligt pris 🙂
puff :)
kul att du bor så nära mig =) bor mellan vellinge och trelleborg, behöver dock inte hundpassning :)
#2 Kul med fler här i närheten! :)
Puff :)
Ändrar mitt inlägg, fick för mig att det var den tredje idag 😃
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#5 ;)
Är detta aktuellt även till hösten? 🙂
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
#7 Jadå! :)
Vad bra! Jag kan kanske behöva lite hundpassning då och då. Jag skickar iväg ett pm till dig. 🙂
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.