Affären?
Vågar ni ta med eran hund till affären?
Jag skulle aldrig våga det, vet inte vad jag skulle göra om jag upptäckte att hunden inte satt utanför och väntade 😢
Absolut inte. Jag skulle aldrig lämna min hund utan uppsyn på allmänplats.
Inte nog med att hunden kan bli stulen, folk kan göra den illa. Dessutom tror jag det är väldigt stressande för en hund att bli lämnad utan trygghet i en sådan miljö.
Besök min blogg: http://bumpi.se
Jag har gjort det några få gånger i den lokala by affären när jag bara ska in två tre minuter och köpa ex mjölk. De har stor fin glasruta så man kan se hunden nästan hela tiden :)
Möjligen om jag ska springa in snabbt och hundarna sitter i buren i bilen. Men det beror förstås på vädret också!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Jag vågar inte, vill inte och har ingen anledning till att göra det heller.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Skulle aldrig göra det. Har man hunden i bilen så visst kan man gå in en liten sväng och det då inte är döhett, men absolut inte om det innebär att hunden ska sitta utanför affären och vänta. Finns många idioter som jag definitivt inte vill utsätta mina hundar för.
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Nej inte bara för att hunden kan bli stulen men folk är inte alltid snälla med hundar som sitter uppbundna. Det har jag sett då jag väntat i bilen medan maken handlat. Folk går fram till okända hundar trots att hunden visar att den vill vara ifreda.
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Nej jag skulle aldrig någonsin binda min hund utanför affären, går jag dit så har jag alltid någon med mig som står utanför med hunden annars lämnar jag honom hemma.
Okej nej det är juh också läskigt att folk går fram till folks hundar så där!, ja det finns då människor till allt😕
Aldrig i livet! Fattar inte hur folk ens kan komma på tanken…
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
Skulle aldrig binda min hund utanför affären. Hon får sitta i buren i bilen om det är bra väder och jag inte ska handla länge.
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Går emot strömmen då jag brukar göra det ibland. Jag bor i en mindre by. I stan hade jag nog däremot inte bundit honom. Inte heller om jag hade en Chihuahua eller nån annan populär småhund som är lätta att stjäla.
Han brukar hjälpa mig att bära hem matvaror i sin klövjeväska. Vilket är väldigt praktiskt.
Jag skyndar mig dock och är aldrig inne längre än 5 minuter.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Nej.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Nej, absolut inte. När folk till och med skrämmer hunden när den sitter i bilen vill jag inte veta vad folk kan göra när h*n sitter utanför affären..

Nej, skulle absolut inte göra det!
Nej det gör jag inte och kommer aldrig göra, Ezio får följa med in i lillaffären annars får han stanna hemma när jag går till Coop eller så får mamma vara hundvakt när jag storhandlar.
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Aldrig gjort, kommer aldrig göra. Händer så mycket nuförtiden och just med en liten Chihuahua som jag har så hade säkert folk gått fram och klappat, hade fått spader om jag fått reda på sånt.
Det beror på vilken affär, jag bor där det är ca 6000 inv så inte så många dock så de mer centrala affärna skulle jag inte sätta hunden dock på en mindra affär en bit från centrum, finns en speciell "hundparkering" där en bra bit bort från dörrarna till affären där hunden kan sitta utan att folk passerar
Vågar inte även på närbutiken :( Inez är så enkel att bara plocka upp och ta! Så nej för mig
Skulle inte komma på tanken, vill inte bli en av dem som efterlyser hunden pga av att den är stulen, och inte veta vad som hänt henne!