lägg in bilder här!
hej! i denna tråd kan du lägga in bilder på din hund1
Brownie 🙂
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
#11 Haha 🙂
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Kan ni inte börja skriva vilka raser ni har? Blir så jobbigt att gissa hela tiden 😃
#18 Min hund i #11 och #12 är dalmatiner/schäfer/rottis :)
#20 Okej :D tkr han har sjukt cool/fin teckning!
Naeomi är an amstaff blandning på 7 månader. Snuttan är tibetansk spaniel/pekingese(tibbenese) korsning på snart 3 år. Busan är vad vi tror Snuttans halvsyster och hon är oxå en tibbenese. Busan är 2 1/2 år gammal
''Gammhunn'' 🙂
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~
Sasha är en irländsk setter på 4 år!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
#27 jag smälter 😍
#18 Chinese Crested Dog. Det är #8 (?) & #16 med.
Men varför tar ni bilder uppifrån. Gå ner på knä o fota i hundens höjd. Bilder uppifrån ser bara konstiga ut.
#35 Jag tar bilder uppifrån för Molly är inte still länge 😎Om jag vill ha något kort på henne så gäller det att vara snabb.. så jag hinner inte alltid tänka vad som blir snyggast på bild, bara jag har bilder på min hund är jag glad.
#35 det inte lätt när man har hundar som gjärna gömmer sig för kameran….
Då finns det ju något att träna på ;)
#38 Inte så viktigt att få professionella foton direkt, koncentrerar mig gärna på annat.
Alf o Theo
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
#35 man får väl ta precis vilka foton man vill i vilken vinkel som faller en i smaken! Tycker det är fint med bilder tagna uppifrån! Säger som#39!
#41 Oavsett vinkel kan man få snygga bilder :) Huvudsaken är att man har ett foto på sin vovve att blicka tillbaka till.. det är det som räknas, att ha memorerat stunden överhuvudtaget.
#35 Alla får väl ta bilder precis hur dom vill? Jag tycker det blir gulliga bilder då man tar dom uppifrån.
#43 Vilken flörtis 😃😍
#44 jag tycker det är fint att ta bilder uppifrån, likaså som det blir fina bilder underifrån eller rakt på. Med det menar jag inte att man inte får ta i någon annan vinkel.? alla får väl ta bilder i den vinkel de tycker är fint och som faller en själv i smaken, alltså man får ta precis vilka bilder man vill! Det var som ett svar till att #35 sa att det "bara ser konstigt ut att ta uppifrån"?