Träningskompis Västerås
Jag undrar om det finns någon vänlig själ där ute med hund som är intresserad av att träffas och träna lite? :)
Jag bor i Västerås
Vad vill du träna och vad har du för hund?
Bor i köping, undrar som #1 :)
Jag har en staffordshire bullterrier på 7 månader :) Jag tänkte mest att träna vardagslydnad med störning och för oss är just andra hundar något som för honom är helt oemotståndligt i nuläget ;)
Jag har en finsk lapphunds hane på 5 månader som det är samma sak för! :) Han blir helt tokglad och skäller så fort han ser en hund :p
Jag finns också i Västerås. :)
För er som har Facebook så finns Västerås Hundsällskap där. Finns alltid någon som är intresserad av att träffas och träna/promenera!
¤Rise and rise again until lambs become lions¤
Härligt att det finns folk där ute som är intresserad :) Alltid roligt att lära känna lite nya människor :) och hundar ;)
där måste jag gå in och kolla :) Tack lambero för tipset!
Jag finns i södra Västerås och träffas gärna och tränar lite.
Jag tränar mer än gärna med någon, jag med.
Alla som är intresserade, kanske kan stämma upp en träff inom en snar framtid, vad sägs? :)
Låter bra!
Absolut!
Det var ju väldigt vad det har tagit tid för oss att hitta ett tillfälle att träffas.
Någon som är intresserad? Jag träffas gärna och tränar lite tillsammans. Gärna någonstans med gångavstånd från centrum och där det finns möjlighet att knyta upp ena hunden medan jag tränar med den andra 
Ska jag vara ännu mer krävande så vill jag gärna beställa fint väder också annars vill inte min ena hund vara med 
Jag har en grupp på fb som jag har sökt flera ggr efter hundträffar m.m.
Jag bor bara 20 min från Västerås så jag är väldigt intresserad att träffas och träna/leka/fika.
Dock har jag inget körkort så jag har väldigt svårt att ta mig in bara så där. Vi har väldigt fina grönområden där jag bor, men ingen hundinhängnad tyvärr. Annars hade det varit idealiskt att vara här för hundträff.
Min ena hund är väldigt liten (2.8kg) så jag är lite rädd om henne när det kommer till stora lek kompisar. Min andra är en klump på 6.5kg och som är lite tåligare så hon kan nog bjuda på en bra lek match. Vore super kul att få lite vänner till mina tikar.
Jag byter gärna msn om någon vill hålla kontakt genom den.
#13 Jag bor ju på landet och är aldrig inne i stan med hundarna så jag har noll koll vad det finns bra platser för hundträning. Eventuellt har jag också två med mig men förmodligen inte. Men hakar gärna på om ni hittar någon plats (är dock ganska upptagen med både plugg och jobbb, men det finns luckor också).
#13 J; jo jag vet det.. Vi brukade ju trots allt ha föreläsningar ihop 
#14 Angående vänner till dina hundar så är nog inte mina så passande. Eller hanen fungerar nog, men tiken accepterar väldigt sällan andra tikar så jag brukar inte ens försöka där.
Och platsen då, det beror ju lite på vad det blir för träff tänker jag. Ska vi träffas för att miljöträna, lydnad, promenera eller vad det nu blir. Sen så har jag som sagt svårt att ta mig någonstans då jag inte har bil. Annars hade jag gärna träffats för att lägga spår…
Har ni fått ihop någon träff. Här är en till Köpingsbo - som skulle kunna åka. Vill både träna och leka.
RS matte - vad har du för facebookgrupp?
faw - var i Köping bor du?
#14 Jag kommer hämta hem min tolvveckorsvalp i Juni, en liten tikkorsning, och det låter ju som att våra hundar skulle kunna leka bra tillsammans (storleksmässigt). Är det någon som vill anordna en träff vore det superroligt! Någon som vet en bra plats att träffas dock?

Skulle vi inte kunna ha en pinnad tråd med hundkompisannonser? Man får lägga ut en annons var och så får folk PM:a svar så det är lätt att hitta i tråden.
Eller är det bara jag som tycker en sådan tråd vore smidig? 😊
Jag bor i Västerås. Har en pomeranian som inte gillar hundar så jag behöver träna….