Hundar iFokus

Hundar

Etikettbeteende
Läst 711 ggr
CHARMEN
2

Sååå STOLT!!!

Jag är så stolt över min lilla Chester vi var och kollade på en agility tävling idag. och det var fullt med både hundar och människor där så det skälldes och stimmades hit och dit men Chester han va så duktig och låg bredvid mig och tittade på alla hundarna utan att säga ett knyst:D ( vanligtvis brukar han skälla och kissa på sig när det kommer en hund) efter ett tag när vi kände oss bekväma med tillvaron så fick Chester prova på några enkla agility hinder på en träningsbana som inte användes. Och det gick också super bra, man såg verkligen på honom hur roligt han tyckte det var:) och efter ett tag så kom det in en man med en border collie på banan där vi va, och då ville Chester fram och hälsa på hunden:D fatta vad glad man blir när han går från att kissa på sig när en hund kommer till att glatt springa fram och hälsa!!! Dagen avslutades med att han blev bästis med min kompis hund Nalle:) Förlåt om inlägget blev lite rörigt men jag är så glad och jag skriver på mobilen;)

Hälsningar Lovisa & Chester❤

[tiffitott]
1

Härligt! 😉

CHARMEN
0

#1 Ja det känns så underbaaaart!!!:D

BettaSplendens
0

Vad kul att gick så bra! :) Och bara en fråga, var du på den agilitytävlingen i Lomma?

Frida B
0

Vad kul!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Reise
0

Vad roligt!! Grattis 🙂 Duktig kille ❤️

CHARMEN
0

#3 nej jag var i tranås :) Tack allihopa Chester ska få en får klöv i morgon som han får spåra upp och tugga på som belöning för att han var så duktig:D