Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 693 ggr
[Vargnatt-]
0

OT Skottland

I morgon åker jag och sambon till Skottland i en vecka!! Det ska bli så härligt, Skottland har varit en drömresa så länge :)

Ni kan väl hålla tummarna lite för att det blir bra väder och att allt går bra? *valpögon*

Lotta
0

Tummar och tår redan nu….*AVIS* Jag vill också dit =)

Du får hålla tummarna att vi får sommar här också ;)

[Vargnatt-]
0

Oj tår till och med, tack så mycket! ;)

Ska hålla tummarna för er också :P

Lotta
0

Hehehe jag gillar att hålla tår det funkar bättre då =D Lova att du berättar hur det var sedan :)

Tack för att du håller tummarna för oss här hemma också ;)

[Vargnatt-]
0

Jag lovar, jag hoppas det är så bra och fint som man föreställt sig hela tiden :-D

Malin-A
0

håller också tummarna =D

kerstinjoh
0

Härligt!! Hoppas ni får det jättebra!

[Vargnatt-]
0

Tack! Nu är klockan 06.40 och nu åker vi hemmifrån! Ha det fint alla!

Lotta
0

AVISSSSSSSSS!!!!! Men jag hoppas verkligen ni får en minnesvärd vecka =)

Lotta
0

AVISSSSSSSSS!!!!! Men jag hoppas verkligen ni får en minnesvärd vecka =)

Malin-A
0

FFFUUUUSSSKKKK  =)

[Vargnatt-]
0

Hemma igen!

Lotta
0

Åhhh har ni haft mysigt….behöver jag vara avis????? Jag vill se bilder också….snällaaaaa =)

TinaH
0

Ha en underbar resa och klä din gubbe i en kilt! =)
Jag vet vad dem har under kilten…hihi *(nada)…ihii..

mys på er och trevlig resa! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

[Vargnatt-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var avis, var mycket avis ;). Haha nej men det var helt underbart där! Speciellt de två dagarna vi tillbringade i Edinburgh; vi gick runt på Edinburgh Castle, var på Spöktur under gatorna i Edinburgh och fick höra om vilka spöken som fanns där, riktigt läskigt men intressant och spännande! :)

#13 Både jag och gubben köpte oss en kilt faktiskt! :)

Bilden som kommer med nu är en stor stor park med berg och sjöar in, den ska vi gå i nästa gång vi åker dit!

[Vargnatt-]
0

Här var inne på slottet, inne i den här byggnanden var det minnesmärke för soldater som dött i krig

[Vargnatt-]
0

Det här tyckte jag var fint, en fin liten gravplats för soldaters hundar

Lotta
0

Blääää…riktigt avis vart jag, det är ju så fint där. Precis som jag tänkt mig och sett bilder på…jag ska bara dit någon gång under mitt liv =)

[Vargnatt-]
0

Ja jag hade också värsta vackra bilderna uppmålade i huvudet innan vi åkte dit, och jag blev inte besviken!

Den här gången bodde vi i Glasgow, men nästa gång vi åker (för fler gånger blir det!) så ska vi bo i Edinburgh, där var det så fint!

TinaH
0

Vi vill se både dig och din gubbe i kilten!! =))
Gärna med säckpipa!  =)

Eller hur gott folk??
*hihi*

Mvh TinaH

[Vargnatt-]
0

Hahah ja då skulle ni ha kul va? :P Min gubbe kommer nog inte ställa upp på den bilden men jag ska be honom fota mig med min kilt i morgon då ;). Säckpipa ingick tyvärr inte i priset, och det tackar nog grannarna för så de slipper höra oss försöka spela! :P

TinaH
0

nu tycker jag din gubbe är lite känslig, så där…
Har han köpt en kilt för att den ska hänga i garderoben? *fnis*

Mvh TinaH

[Vargnatt-]
0

Min gubbe är inte så förtjust i att vara med på den sidan av kameran :P Men jag får väl se om jag kan övertala honom, en bild på honom kommer kanske, en bild på mig lovas till i morgon :P

Lotta
0

Hihi jag vill defenetivt se…det kan ni båda bjuda på =D

[Vargnatt-]
0

Gubben gick som jag trodde inte med på nå kort :P Men här är jag i alla fall med min kilt! Min kilt står förresten för Heritage of Scotland :). Gubbens står för Freedom.

[Vargnatt-]
0

Och här är en från sidan :)

[Vargnatt-]
0

Och en bild på min kiltnål som tillhör klanen Fraser ^^ Ordspråket som står på den "Je suis prest" betyder "Jag är redo"

Lotta
0

riktigt ärtigt =) Kiltnålen var riktigt läcker Skrattande

[Vargnatt-]
0

Och ni ska veta att den där kilten väger! :O Blev riktigt chockad när försäljaren tog ner den och jag fick känna på den första gången!

Lotta
0

Kan tänka mig att den är bra tung…vad är det för material i dom?

[Vargnatt-]
0

Hum bra fråga *kikar efter*

Så här står det på lappen:

65% Viscose rayon
35% Acetate fibre

Lotta
0

Hmmm….Viscose har man ju hört, men jag tror inte jag hört rayon tillsammans med det….kanske det som gör den så tung då Fundersam

Skulle ha varit skoj att ha sett din kille med kilt…du får hälsa att han är en svikare, min gubbe håller förståss på honom men jag hade inte väntat mig nått annat heller Skrattande

[Vargnatt-]
0

Ja jag har ingen aning om vad nått av de där betyder Skrattande Kanske borde försöka lista ut det på nå vis ^^.

Haha killar ;). Ska jämt gadda ihop sig :P.

Lotta
0

Skojar du…karlar är ett släkte för sig =D

[Vargnatt-]
0

Haha det kan man lugnt säga!

zeretki
0

#24 Jättesnygg kilt! Jag vill också ha en, är ju en mega-sSkottlands-fantast. :)

[Vargnatt-]
0

#35 Tack! :) Jag är väldigt kär i Skottland och har alltid varit det :). Har du varit dit nån gång? :)

zeretki
0

#36 Jag har bott i Edinburgh i nästan 2 år. :) Har varit runt lite men inte tillräckligt. Isle of Skye är väldigt fint. :)

[Vargnatt-]
0

#37 Åh vad härligt det måste ha varit!

Vad är Isle of Skye för nå? :)

zeretki
0

#38 Isle Of SKye är en ö på norra västkusten. :) Helt underbar, väldigt speciell - så om ni ska besöka Skottland så åk dit för där är det fantastiskt. :)

[Vargnatt-]
0

#39 Jag ska komma i håg det, för fler resor till Skottland blir det garanterat! Tack för tipset :)

[Vargnatt-]
0

Måste fråga när jag kommer ihåg, hur tar man sig lättast till Isle Of SKye?

zeretki
0

Det beror helt på varifrån du åker. :)

Men om du menar, det finns färja över alltså. Så det finns bara en väg. :)

[Vargnatt-]
0

Okej då vet jag ^^ Gud jag längtar redan tillbaka otroligt mycket :)