Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 686 ggr
[LinaP.]
0

Matfråga :)

Hej. Jag undrar om ni har maten framme hela tiden eller om ni lägger ut den speciella klockslag ?

Själv lägger jag ut speciella tider :)

Lathundarna
2

Behöver inte kika på klockan, åbäket markerar tydligt när det är dags 😃

[LinaP.]
0

#1 Haha 😃

Wezza
0

Har framme hela tiden, men hon får torrfodret blött till frukost, men hon äter det det middag när jag blandat ut med blöt/färskfoder ;)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

russin
0

Mina äter efter morgonpromenaden och efter kvällspromenaden och vilken tid det är beror på när vi kommer hem🙂

[LinaP.]
0

#3 :)

#4 🙂

[Daniela1983]
0

Jag kan inte ha maten framme jag har en glupsk och hungrig hund. Har inga bestämda tider men frukosten blir i samband med morgonpromenad och middagen blir mellan kl 18 och 21. Och däremellan maten som belöning.

# 3 din hund är inte heller förtjust i uppblött?

Loveradio
0

Kör inte exakta klockslag utan morgonmålet får han nån gång mellan 10-13 och kvällsmålet nån gång mellan 21-23

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[LinaP.]
0

#6 :)

#7 :)

mingman
0

Min hund är inte så matglad, så han får ett mål till frukost, vid 10, sedan fyller vi på vid två-tre och sedan middag så sent som möjligt (han spyr på morgonen om han äter middag för tidigt). Det får stå kvar så äter han ett par-tre gånger under dagen och får i sig vad han behöver.

Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/

[LinaP.]
0

#9 🙂

[Sara-]1
0

Ger min vid speciella klockslag. Hon får på kvällen vid 19 och på morgonen är lite olika när jag vaknar men någon gång mellan 07-09 :)

[LinaP.]
0

#11 :)

Lilllens
0

Inga speciella klockslag, hon brukar väcka mig när hon är hungrig och måste gå ut, och på kvällen springer hon till köket (vid matsäcken) fram och tillbaka när hon börjar bli hungrig.

[LinaP.]
0

#13 :)

[RMSLiners]
0

Har inga bestämda mat tider, ger henne morgon och kväll men tiderna kan diffa. Är hon hungrig mitt på dagen också så säger hon till genom att stå och slicka på skålens kant så då ger jag henne mer mat.

[LinaP.]
0

#15 😃