Nu har vi godingen hemma
Å, vad spännande!
Du får berätta imorgon hur det har gått i natt.
Awweee så söt :)
Nää va söt! :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Nog är han en goding allt…dom har ju ett sånt fint huvud och ett sånt utryck i ansiktet….pussa nosen från mig ;)
Nog är han en goding allt…dom har ju ett sånt fint huvud och ett sånt utryck i ansiktet….pussa nosen från mig ;)
oh va söt han e =)
Tack nu sover han han bajsade ute tack och lov. Jag berömmer när han gör ute låtsas inte om när det händer inne 1gg hitentills. Ut direkt efter lek, sömn, mat rätt tror jag. Ps han var redan rätt duktig. Köpte honom hos Maria Annala på Mareldens kennel hon är väldigt duktig och mycket rar.
Vilken tur du har. Det tog ett par dagar innan vår hund ågade sig på att göra sitt ute.
Åh vad söt! :D Borzoier är så charmiga! :)
Vaknade av Enzo vid halv 2 på natten ut o kissade. dags igen vid 5.30 han kissade 2 ggr. En kvart senare gjorde han en pöl i köket. Han gnyr väldigt mycket inte på natten men på dagen. Vad göra då kela leka hela tiden eller låta honom gnälla emellanåt?

Min pruttvalp gnäller, tom ylar ibland på dagarna. Tror hon kanske saknas till på syskonen och mamma då, eller så är hon bara för trött. Jag brukar försöka roa henne, eller bara sätta mig ner en stund och finnas till för ett knä-mys. Fast ibland har man ju inte tid, då får hon vara ledsen en stund, till hon hittar på något annat.
Hon sover rätt mycket, som valpisar ska, men ibland blir hon övertrött och speedad. Då sätter jag mig och vrånghåller henne och gosar på magen till hon slappnar av, och kan somna.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
så söööt!
Lycka till vidare med honom.
Tack ni alla som tycker han e söt. Nu sen eftermidagen sover han lugnt och mycket, innan hade han halva ögat öppet rörde vi på oss så for han upp direkt. Han gnyr lite fortfarande men inte alls så mycket. Han väger redan 12kg vid 10 veckor och är stor som en cockerspaniel. Jag är så lycklig kunde inte fått goare hund(tycker så klart alla om sin).
Kul att ha en ny valp. :)

Jättegullig och kul att allt verkar gå så bra. ;)