Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 880 ggr
russin
0

Nätboooll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nya bollen här hemma var en hit - världens roligaste säger Polly😃

Qepta
0

Är dom hållbara? Verkar vara en rolig boll som jag funderat på ett tag. Jag har en hund som sliter sönder alla sina bollar på nolltid.

Vart har du köpt den? 🙂

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Noa-Nisse
0

Den håller bra vad jag har sett.
Min kompis aussie sliter och drar i den och sen är väldigt elastisk Så han åker runder i luften medan han kampar och min kompis och hon har haft sin i snart 2 år :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

russin
0

Köpte från animail.se samtidigt med lite annat. Den håller nog för en hel del dragkamp och annat🙂

Em_
0

Åh den ser jättekul ut! Var har du köpt den?

russin
0
russin
0

Den är inte så stor som den ser ut här 😉

Detta är mellanstorleken på 14 cm, men alldeles tillräckligt stor för min bushund.

Qepta
0

Blir nog att investera en sån! 😃

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

LinaK
0

Söt hon är med sin boll 😍

Har en likadan till mina, och Sigge fullkomligt älskar den. Brukar använda den som belöning när vi tränar agility, så mycket gillar han den 😛Jag tycker också att den verkar hållbar, min är en leksaksmarodör som förstör allt i sin väg men denna har hållt.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

russin
7

orkar man inte längre leka, så fungerar nätbollen alldeles utmärkt som huvudkudde😂 mjuk och skön

LillPom
4

Hahah tänker med köpa sån till min lilla Inez ! :D Men tror de minsta blir lagom för henne ;) Den där storleken kanske hon skulle fastna inuti i XD

[Murvel]
0

Jag köpte en sådan boll på Canis. Fick en gul som var rätt ful :P Men jag misstänker att min valp, när den är här, inte direkt bryr sig om färgen så som matte gör hehe.

#10. 🙂

russin
0

#10 skulle tro du behöver den minsta ja😉dock väger dom väldigt lite, blev förvånad över hur lätt den är.

kodex
0

Ja visst är sånna kuliga! Det tycker i alla fall Flora :)