Nätboooll
Är dom hållbara? Verkar vara en rolig boll som jag funderat på ett tag. Jag har en hund som sliter sönder alla sina bollar på nolltid.
Vart har du köpt den? 🙂
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Den håller bra vad jag har sett.
Min kompis aussie sliter och drar i den och sen är väldigt elastisk Så han åker runder i luften medan han kampar och min kompis och hon har haft sin i snart 2 år :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Köpte från animail.se samtidigt med lite annat. Den håller nog för en hel del dragkamp och annat🙂
Åh den ser jättekul ut! Var har du köpt den?
Blir nog att investera en sån! 😃
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Söt hon är med sin boll 😍
Har en likadan till mina, och Sigge fullkomligt älskar den. Brukar använda den som belöning när vi tränar agility, så mycket gillar han den 😛Jag tycker också att den verkar hållbar, min är en leksaksmarodör som förstör allt i sin väg men denna har hållt.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Hahah tänker med köpa sån till min lilla Inez ! :D Men tror de minsta blir lagom för henne ;) Den där storleken kanske hon skulle fastna inuti i XD
Jag köpte en sådan boll på Canis. Fick en gul som var rätt ful :P Men jag misstänker att min valp, när den är här, inte direkt bryr sig om färgen så som matte gör hehe.
#10. 🙂
#10 skulle tro du behöver den minsta ja😉dock väger dom väldigt lite, blev förvånad över hur lätt den är.