Våra hundänglar
Jag har nyligen mist min hund. På www.lightacandle.se kan man köpa en ängel till sitt hem och tända när man vill minnas sin vän eller ett gravljus som man kan sätta på graven.
Vila i frid Simba. Jag tänder ett ängelljus för honom hemma.
Någon mer som tänder ljus för sin älskade vän?
Vilken söt hund du hade. Det är alltid tråkigt när man mister sin bästa vän.
#3 varför fick hon somna in? :(
Beklagar alla som mist en vän <3
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Det visade sig att hon hade en hjärnskada, troligtvis medfödd men vad den berodde på vet vi inte än, vi väntar fortfarande på obduktionsresultatet. Hon skulle ha blivit 8 månader nu den 28:e april så livet hade knappt börjat för henne =/
#7 vad sorgligt, hon som var så fin :( beklagar… :(
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Ja det har varit en jobbig tid men samtidigt skönt att få veta vad hennes problem berodde på och att hon inte behöver må dåligt längre men visst saknar man henne fortfarande till och från. Tack!
#0 Det är helt otroligt att du dom senaste dagarna mist din pappa, din hund, din kanin och det skulle inte förvåna mig om du haft precis alla djur som finns som sajter på iFokus. Utöver det så ska en del personer konfirmeras också. Och till alla dessa har du köpt ljus, tänd bara inte alla på en gång. Du ska inte gå in på barn i fokus också och säga att du köpt detta ljus till ditt änglabarn?
Fy för att ljuga och spela på folks sorg för att göra reklam utan att betala för sig.
Och ja, jag har sett att du har flera konton.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus