Tell Bell! :D
Funderat på att köpa en Tell Bell till Inez! Lära henne säga till om hon ska ut.
Nej de är inte för att jag vill gå ut mindre ;) Mer för de verkar vara en kul grejj :D Vi går ju fortfarande såklart ut varannan timme fortfarande.
Tror de skulle vara lite roligt XD Ett lite tricks liksom. :D Vad tror ni kan inte de vara en rolig sak ? :)
Sådant där är klurigt, för då kan hunden lista ut att när den än vill ut(Inte bara för att kissa och göra behov) och så står den och plingar hela tiden.
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
För mig spelar inte de någon roll :) Tänker mest lära henne att plinga på klockan som ett roligt party trick mest :) Så blir de plus så bra men inte så gör de inget bara roligt :D
Min syster kör med en klocka som hunden plingar på, detta lärde hon in genom varje gång hon skulle ta kopplet så skulle han plinga till, fråga mig inte hur länge det tog eller exakt hur hon bar sig åt men det funkar iaf. Nu har dom dessutom skaffat sig en katt som plingar då ska han ut 🤪Han är inte tränad för plinga men koppla väl ihop det pling=ut han
Coolt :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
Gösses XD Fan de var bra gjort … gillar att katten gör de med XD
5 haha ja du på natten sätter hon i papper för katten brukar vilja gå ut o väcker alla med sitt plingande. Hon skulle idag iväg o köpa kattlucka med chipläsare så kan han gå ut o in. Men känner jag den katten rätt lär han plinga iaf att för väcka lite uppmärksamhet 😎