Gia
Det här är Gia. En 1 1/2 årig Tollar tik. Hon är inte min egna hund, men jag kommer få träna henne när jag vill & gå promenader. Kommer att få ställa ut henne lite senare också :) Hon kommer att få sova över ngn gång också :)
Med henne kommer jag att mest träna agility. Vi kommer ev ge oss ut på ngn tävling i framtiden. Men just nu ska jag bara njuta av att ha två hundar att träna med.
Åh vad fin hon är :D
#4 Tack så mycket! :)
Härliga bilder hon ser inte så stor ut ser ut att vara en med lite ös i hoppas ni får det roligt ihop 
Vilken sötnos. Tollare är ju så himla härliga :)
Ååh Gia hette min hund jag hade från att jag var nyfödd till ca 13 år :) Min barndoms vän ;)
Helt underbart fin! 
Gia gillar Gia!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack alla!! :)
Idag testade vi även på agility för första gången tillsammans. Här är en video :)
Fin hon är :D
12 inte illa för vara första gången :) Hon veckar gilla A hindret och slalomet bäst av hindrerna. Gillar verkligen hur de löst slalomhindret att lära in den med både fart och gå in rätt osv :)
Här kommer lite fler bilder på henne! :) Idag tränade vi lite lydnad :)
#18 Haha ja det är lite kul haha ;) Tack så mycket :)
Fin hon är 
#24 Tack!:)
Uppdaterar tråden lite med en film från gårdagens agilitykursstart. Det var första gången hon tränade med mig då det var massor med hundar runt omkring men hon skötte sig bra ändå :)
Såg jättefint ut :D
Vad fin hon är
Såg väldigt näpen och liten ut. Jättesöt verkligen
Vart kommer hon ifrån?
Medarbetare på brukshundraser.
Det var ett tag sedan jag uppdaterade tråden men tänkte uppdatera lite nu :)
Här kommer en video från vårat senaste agility pass :)
Åh, vad fin hon är, känner att kärleken till Tollaren kommer krypandes tillbaka, haha! :D
Var inne på att skaffa en sådan men sedan fastnade jag för vallhundarnas mentalitet, men tollaren är defentitivt en fin ras :)
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Ååååh, vad fin hon är!!
Medarbetare på Undulater och Burfåglar