Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 448 ggr
Karmatarerskanise
0

Giftiga ämnen

Här kan ni kolla några, för hundar, giftiga ämnen: http://www.apoteket.se/rd/d/520/a/713&t=2242

Kan aldrig läsas för många ggr

Tesan
0

Superbra!!!

Nicki
0

Va bra!
Hade ingen aning om att man kunnde ringa till GIC

Karmatarerskanise
0

Kan vara bra att veta ja :)

kerstinjoh
0

#2 du kunde frågat mig!Flört

Lotta
0

Jättebra =)

TinaH
0

Jag var tvungen och ringa till Giftinformationen när vi bodde i vår förra lägenhet.

Tack vare det att vaktmästarna hade varit ute och gödigt gräsmattan, och Tyson och var ute med mig han mummsade gräs i vanlig ordning, efter en stund jag tittade till i gräset lite djupare, så ser jag något vitt….
S**AN tänkte jag!
Gick in och ringde med en gång till GIC, dem sa det att det är ingen fara så länge inte hunden har stått med huvvet i säcken och mummsat gödning som om det vore torrfoder.
Jag andades ut och dagen efter så ringde jag hyres värden och frågade om han inte var klok på en endastefläck (ok, det var han inte heller) för har man haft farliga medel på gräsmatan så ska alla få info om det, men det hade han "glömt"…..SUCK!

Bra info Hera! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

SaraC
0

Jättebra att du tog med det. Den här sidan kan alla spara bland bokmärkerna :)

En av våra katter käkade råttgift för ungefär 17 år sedan. Han fick åka in på magpumpning. Han lever än idag, 20 år gammal.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Karmatarerskanise
0

Det var en gammal katt :)

SaraC
0

#8 Det gjorde tydligen susen med lite magpumpning ;) Fast han har blivit riktigt skruttig nu på sista tiden, är nog inte så långt kvar nu.

Karmatarerskanise
0

Men han har iaf levt ett långt och förhoppningvis lyckligt liv :)

SaraC
0

Absolut! :)

Lotta
0

Woawwww 20 år det är mycket även för en katt, jag tror jag aldrig hört nån som haft en så gammal =)

SaraC
0

Jo det är den äldsta katt vi haft. Men som sagt är det iaf garanterat sista sommaren nu, tyvärr.

Lotta
0

Ja men den måste haft ett fint liv som levt så länge =)