STOLT MATTE :')
Jag måste bara få skriva av mig utav min eufori, som man får när man har lagt ner så mycket träning och tid 🙂
Min underbara tjej på 6 månader och jag har haft en ordentlig träningsmånad! Har varit ledig från jobbet för att kunna lägga en bra grund. Från början fungerade inte skvallerträning de minsta, och efter en tid började motivationen tryta..
Under 2 veckors tid har jag nog varit lite i chock för att de faktiskt har börjat funka! Idag kan vi gå förbi cyklister, joggare, barn, hundar och annat mötande, och jag kan lita på att hon inte ska springa fram och hälsa.
Och i takt med att skvallerträningen börjat funka, blev de en väldigt positiv kedja i inkallning, stanna/stanna kvar, öht har hon mycket mer följsamhet och kontakt idag.
Vi kan ta upp våran katt, som hon tidigare blivit galet upprymd bara hon ser honom. Och hon får hälsa, om de blir för intensivt kan jag säga sitt och hon lyssnar - jag är mållös..
JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER HENNE!! Hon är så fantastiskt duktig, och detta trodde jag verkligen inte skulle gå såhär fort…
Grattis! Jag känner igen känslan! :D
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Va stolt över dig själv också TS :). Utan dig hade din hund aldrig lärt sig!
Man börjar tro att de är omöjligt… och sen kommer allt på en gång! Man är verkligen inte beredd på så mycket bra beteenden samtidigt. Men väldigt önskade och välkomna 😃
#2 & 3 Tack!!
#5 🌺