Possitiva Tråden!
här skriver du varför just hundar.ifokus är så bra! endast possitiva kommentarer godtas.
jag tycker hundar.ifokus är bra för att alla är så hjälpsamma här inne!

För här inne på HiF är alla possetiva, hjälpsamma glada och trevlig, och vänliga! =)
positiv: Malin, du är nog allt lite knasig 

meeeer possitivt =)

För att jag finns här 

För att JAG finns här! 
För att hif får mig att skratta!

För att vi tantisar ska kunna vara gott föredömme mot alla snorisar som finns här! 
Den fick jag väll till bra! 
hif är bra för att det finns positiva hundmänniskor här, åsså jag förstås :-))))
så är det ju!!!
Så finns ju jag här!!!!

Jag är inte inne så ofta men jag lämnar alltid HIF med ett leende
Ni är ett skojfriskt gäng & stor kunskap på hund & en liten detalj kan jag nämna..Malin.a är här & det gör ju inte saken sämre
Så jag är på det hela taget nöjd..även om mitt deltagande är ytterst sparsamt..
//maria

Malin…
varför har du egen "hejjaklack" för??=))
Vem är chatnu??
Berätta, berätta, berätta….*S*
haha en egen hejarklack e inte dåligt….
Chatnu är min mammas bästa kompis o därmed min extra mamma =D haha… o så kommer lilla Blondie ifrån henne med =)

nämen nu vill jag höra mera av detta….
Har din mor äntligen gett upp hoppet, och skaffat en mor till till dig….ja jag kan inte merän förstå henne, så hopplös som du är =)
men sedan om det hjälper….dewt är ju frågan! =))
Jag vill se mer kort på Blondie… =(
Hur gammal är blondie?
Vad väger hon?
HiF är bra de gånger man inte orkar träffa folk irl, så kan man snacka här. Och man får hjälp med sina frågor osv.
hif är bra för att jag fått massa fina vänner som jag även pratar med privat. Vad är bättre än de:) hif är också bra för att jag har fått hjälp med ecko sen jag skaffa honom. hif är roligt att vara på för alla glada människor och har alltid varit utan bråk. Därför älskar jag denna sida, ingen dömmer varandra.
Och så är hif toppen för att jag fick lära känna min lilla Malin:)
*viksar* och mina tantisar kerstin och lotta, men säg inte de till någon:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
hif är ett supertrevligt ställe :D man får alltid hjälp när man behöver det och stället är fullt av medkänsla och stöd :) alla tantisar & snorisar ska ha ett stort tack för det. :)
Kram //Malin

#10 Jag är Malin.a´s extra mamma..och hon har ett hjärta av guld.
Jag har kattuppfödning & Malin.a har Blondie från mig & hon är fantastisk som hennes ägare. Blondie har allt man kan begära i sitt liv hemma hos Malin.a.
Jag själv är inne & läser om hundar då jag själv är ägare av två Whippet. Men jag häckar nog mer på kattsidorna
Men på det hela taget verkar ni ha ett gott gäng här & ni får mig som sagt att le emellanåt..
//Maria
Jag gillar HIF för att alla är så sanslöst snälla, roliga och positiva, jag tror aldrig jag tyckt så mycket om att sitta vid datorn som jag gör nu….och jag har aldrig skrattat så mycket och gått ifrån datorn skrattande som jag gör nu. Så tacka alla mina datavänner =)
Jag säger som jag skrev i "Vad hände?"-tråden..
När jag varit ledsen över något har människorna härinne alltid funnits och lyssnat och stöttat. Folk jag bara känner över en dataskärm, men de ställer alltid upp. När jag varit glad så har de delat min glädje. När jag haft problem eller frågor, har jag fått kunniga o bra svar och tips!
Ja, det är flamsigt o tramsigt ibland. Och jag till och med själv bli trött på oss ibland. Men hellre för mycket flams än för mycket elakheter (som det är på andra forum)!
Tack alla underbara människor härinne! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

HiF är bra för att man kan utan problem disskutera olika saker som har med hundar att göra, alla är trevliga och det är kul att vara här helt enkelt.
Man kan ha så starkt olika åsikter i en tråd att man nästan blir ovänner medans man i andra trådar är bästa vänner med samma personer.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Har varit borta ett par dagar och det första jag gör när jag kommer hem, ja, det är att öppna hif.
Säger inte det ganska mycket?
Jag har även fått vänner här inne, människor att tala med, mycket hundprat, och framförallt den gôa stämningen!
putt =)

Kliver upp på morron och rastar hunden ger djuren mat och sedan sätter jag mej på HiF för att ha trevligt =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!