Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 1033 ggr
semenius95
0

Bulltofta i Malmö på Lördag..

"Skäll inte på hunden" 

Ska någon härifrån dit ? :)

Ruzicka
0

Jag har inga andra planer, så kanske. 🙂

Men jag har inte riktigt fått något grepp om vad som skall hända där? Tipspromenad, uppvisning och föreläsningar, eller? Men i vilket fall som helst är det nog bra miljöträning för min lille skit. 😃

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

semenius95
0

ALLA är hjärtligt välkomna till Bulltofta rekreationsområde i Malmö nu på lördag kl. 10.00 - 15.00 !!! 

Dagen heter "SKÄLL INTE PÅ HUNDEN - ta ansvar för din hund". 

Vi kommer att ha olika uppvisningar och pröva på : RALLYLYDNAD, AGILITY, FREESTYLE, enkel LYDNADSTÄVLING, Dagens mest VÄLSKÖTTA HUND.

Vi kommer även att ha PONNYRIDNING och du kan även ÅKA HÄST & VAGN.

ANSIKTSMÅLNING : få din favorithund målad på kinden !

Ni som går i VALP - HUND - KÖPSTANKAR: Vi kommer att ha två informationsföreläsningar för er : kl. 11.00 & 13.00 !

Det kommer att finnas olika RASKLUBBAR och försäljare av HUNDARTIKLAR och FÖRSÄKRINGSINFORMATION !

Sydskånska Kennelklubben kommer även att ha INFORMATIONSMONTER där du kan få svar på dina frågor !

Det kommer även att vara en inofficiell hundutställning med ca 150 hundar av olika raser.

Tag med dig familjen och kom och upplev en härlig lördag (vi har även bokat SOLEN) !!!

VARMT välkomna !!!

semenius95
0

Blir miljöträning här med. Men någon hade skrivit om man skulle ha med hunden så ska man ta med vaccinationsintyget ochså :)

Ruzicka
0

#3 Åh, vad bra att du påminde om det! Tack. Det hade jag annars glömt. 🤪

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Wezza
0

Ska nog dit, fast inte i Malmö utan i Gbg ;)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus