Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 2146 ggr
eweeliina
15

Nu är han tingad! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag varit iväg och tingat min lille Russkiy toy-kille! Han och hans syskon var det sötaste jag sett, de var ju mycket mindre än de sett ut att vara på bild ;) Tänk att han är här om 3 ynka veckor :)

eweeliina
11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

McLiam's Drutten

jollycox
0

Ååh så söt! Grattis till att bli med valp. :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

monstermash
0

Grattis till valpen! 😃🎈

Arcadia
0

Ursöt! Grattis!

Josse5233
0

Grattis och lycka till! :D

Ha en trevlig dag! 

meerschweinchen
0

Roligt, grattis! :)

Mvh Sabine

[Murvel]
0

Är det samma hund på bilderna i inlägg noll och ett? Den första ser mörkare ut på min skärm.

Men verkligen söta!!

eweeliina
0

#7 Ja, det är samma, tänkte inte på att det är instagramfilter på bilderna! Bild 2 är mest lik verkligheten, han blir mörk sobel :)

[Forest]
0

Grattis himmla liten och söt :)

EternalWinter
0

Grattis! Gud vilken liten sötnos. 😍

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

eweeliina
0

Tack allihop! :) Kommer nog bli många inlägg av mig framöver, lär ha miljoner frågor ;)

Frida B
0

Vad söt, grattis :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Loveradio
0

Vad roligt, grattis!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

eweeliina
0

Nu kommer bara det stora namnvalet! Jag har varit sådär halvbestämd innan att han skulle få heta Travis. Jag tycker fortfarande om det namnet väldigt mycket, men det känns ändå inte helt rätt på honom! Det kan ju vara lite småtrixigt att uttala med. Så nu funderar jag på att istället döpa honom till Dylan! Vad tror ni om det? ;)

heeleenaa
0

Jag tycker att både Travis och Dylan passar honom som handen i handsken, så att säga ;) Tänk lite på saken och känn efter.

Mysisa
0

Grattis till valpen. Känner igen det där med att dom ser större ut på bild, har själv pk och dom funkar på samma sätt, jätte små irl o super stora på bild. Är det chokladvalpen eller b&t valpen du ska ha?

minavitas.wix.com/kennel

Pennybus
0

#16 Jag tror det är samma valp bara med olika fotofilter x)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

eweeliina
2

#16 Är samma valp, precis som #17 sa ;) Tänkte inte på att jag hade filter på när jag lade ut dem! Han är mörk sobel (lite rött, mycket svart-brunt) ;) Han blir en Dylan, och på söndag kommer han hem!

Mysisa
0

Aha missade att du redan skrivit det :) Är han sobel? Aldrig sett en sobel med tan tecken, ser verkligen ut som choklad på min padda..

minavitas.wix.com/kennel

eweeliina
0

#19 Ja, sobel är han ;) Brodern blir choklad och han är mycket ljusare! Har ingen bra bild där man ser färgen ordentligt, de bilderna jag har lagt upp är nog lite missvisande. Får ta bevisbilder på söndag ;) Han är väldigt mörk, förutom på benen och tecknen i ansiktet. Men man kan se röda strån genom de svart-bruna ;)

Mysisa
0

Haha, inte behöver du bevisa, jag tror dig :p Han måste ha ganska mycket tickning som ger en illusion av tan tecken? Oerhört söt liten pojke iaf

minavitas.wix.com/kennel

LinaK
0

Jätte söt kille du får hem 🙂 Grattis!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

vallhund
2

Sötnöt, akta dig för hundnappare! 🌺

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

eweeliina
0

#21 Jag var väl inte sådär superseriös om bevisbilder, haha ;) Och ja, det ser ju i princip ut som tan. Får se hur färgen "utvecklar sig"! #22 #23 Tack så mycket :) Haha, ja det ska jag absolut göra! ;)

Mysisa
0

Kikade lite på kennelns hemsida, kan det bli så att han kommer få samma färg som pappan?

minavitas.wix.com/kennel

[Daniela1983]
0

Det var en söt liten.

eweeliina
0

#25 Han blir nog åt det hållet, fast inte lika mycket rött troligtvis! Pappan är mest mörk på ryggen, men Dylan blir nog lite mörk även i ansiktet och nedåt benen :)