Att inte ge upp
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Pinsam men kanske tänkvärd film?
Mvh Emelie 
Mycket fin film! Galet duktig hund har du tycker jag :)
Åh, vad fint!!! Eller hur man ska säga. .
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Vilken otroligt inspererande film!!
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Så vacker!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Jättefin film! Man inser att man får offra sig mer än vad man kan om det ska gå. :) Ronja är jätteduktig.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kan väll även flika in med ett filmklipp på Ronja till. Detta är filmat 2 år efter debuten. Då stod jag och Ronja inne i scandinavium. Inför nästan fullsatt publik.
Mvh Emelie 
Ni är jätte duktiga båda två :)
MVH
Sofie
Vilken underbar och inspererande film! Du är så himla duktig med dina hundar :) Är ofta inne och läser på din blogg
blev tårögd. vilka framsteg!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Gah! håret reste sig på armarna!! Vilket självförtroende hon har fått alltså! så jäkla härligt att se en sådan framgång =) både du och ronja är skitduktiga!
ska kolla på film nr 2 nu :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
kollade på film nummer två nu och herregud! snacka om att komma över sin rädsla för ljud! inne där på scandinavium så är ljudet ganska högt även för en icke ljudkänslig hund!! ni är så duktiga alltså!!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Underbart! :) Detta visar verkligen att man ska fortsätta! Ge aldrig upp!
Åh blev tårögd. Ni är galet duktiga! Starkt gjort av er båda.
Underbart o se! Som ni måste ha kämpat!! 
Mvh Jenna
Ni är så duktiga, helt otroligt vad du måste kämpat! :D
Mvh Emelie och hunden Kelly 
Helt underbart att se vilken skillnad, vad ni har utvecklats tillsammans och vad du har byggt upp hennes självförtroende. Man ser på debuten att hon är riktigt osäker i sig själv, inte riktigt vet vad hon ska göra. Men nu, nu är det verkligen inte så, nu lyser hela hon upp och man ser att hon tycker det är roligt. Jag måste även berömma dig att du fortsatte att kämpa vidare där på debuten, att du inte gick av plan. Tycker det är väldigt starkt av dig och tror inte det är många som skulle göra så, dessutom inte när man bara är 14 år. Tårarna rinner och jag blir så rörd, du ger verkligen upp för alla andra där ute som kämpar, bla. för mig. Att aldrig ge upp, det är nog bland det bästa budskapet som finns. Otroligt vacker film, säger jag med ett leende på läpparna och blöta kinder. Åh vad ni är bra! Vad du är bra! Fina ni <3
Tack alla! Finner inga ord, vad rörd jag blir för denna fina respons! Tack!
Mvh Emelie 
*tänkte putta upp denna tråd lite* Kan meddela att jag beslutat att pensionera Ronja från agilitytävlandet. Känner mig så otroligt nöjd med allt vi åstadkommit hittills agilitymässigt och idag nöjer jag mig med att enbart träna och hålla uppvisningar och låta "den yngre generationen" ta över tävlandet.
Ronja och jag var nu i höst på Kingslands Oslo Horse show och höll agilityuppvisning i vårat grannland. Superspännande och Ronja skötte allt med bravur!
Ronja ska däremot börja satsa på rallylydnaden istället - min mor ska gå en kurs med henne nu under årsskiftet. Ska bli spännande! 
Mvh Emelie 
Jag blev alldeles tårögd här.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Fan vad härligt och se :) jag fick tårar i ögonen kan jag säga för att jag själv har en hund med jätte dåligt självförtroende och han är rädd för det mesta men jag har inte gett upp och nu börjar han visa vad han kan och han gillar det men det har tagit ett bra tag kan jag säga men det viktiga är att inte ge upp som erat budskap säger :)
Ni gav mig ännu mer styrka att fortsätta vårat arbete :)
Jättefin video, verkligen :)
Hejja Er! Fantastiskt jobb! Så långt ni har kommit och jag tycker era meriter väger TUNGT!
Lånar din video som inspiration på min blogg…
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Galet bra gjort, blir tårögd varenda gång!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Gud vad kul att se utvecklingen, blir nästan tårögd hihi! Har en småosäker tik hemma som jag tränar lite av varje med så fick lite mer hopp nu <3
Gud, håret reste sig på armarna ❤️ Du var lika gammal som jag är nu och du kämpade verkligen för det du ville. När jag lyckats "övertyga" mina föräldrar om hund, blir du min förebild!
Du ska verkligen vara glad och stolt! Min Molly är också osäker men när vi är på hundklubben o kör lite agility så blir hon som en helt annan hund, och nu blev jag ännu mer peppad av att se din film!
Blev jätteglad av att se den här filmen. Min lilla pojke är lite som Ronja va. Inte för att vi har några planer på att tävla, men man vet aldrig. Tycker du klippt ihop och ljudsatt filmen väldigt bra! Hollywood nästa?
Jätteduktig är hon!