Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 886 ggr
lilla jag
12

Bella är med i tidningen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska jag ju skryta lite här  😉 Bella har kommit med i en tidning som heter BBHC ( Bichon Bolgonese och Havanais Club) Inte bara att hon är med, Hon är på framsidan av själva tidningen :O Hur coolt är inte det? Vet ju inte om hon eller Trixi är även i tidningen då jag inte fått hem den en,  men att veta att Bella kommer vara på 100-200 tidningar ( bara Medlemmarna får tidningen) som skickas ut till olika personer i både Norge och Sverige är ju jätte skoj!  :D Jag blev och är fortfarande överlycklig ❤️🐶😃😛

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Mysisa
0

Vad kul, hur kommer det sig att hon lyckades hamna på omslaget?

minavitas.wix.com/kennel

lilla jag
0

#1 Det vet jag inte 🤔Jag skickade in några bilder på båda hundarna till deras Hotmail och så fick jag ett svar ifrån dom: Hej! Vi vill mer en gärna använda dina bilder till vår tidning! Och då blev jag ju jätte glad och blev medlem i klubben så jag såklart kunde få tidningen 😉Och idag när jag gick in på FB så såg jag en bild dom lagt upp och såg att det var Bella på omslaget 😮Jag blev jätte glad och ungefär så gick det till! 🙂

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

Så häftigt! Förstår att du är överlycklig. Det är verkligen en helt grym bild på Bella! Synd att inte jag får hem tidningen bara ;) Du får se till att behålla den, är ju jättekul att ha och titta på ibland.

lilla jag
0

#3 Ja, självklart! Den åker ner i en plast ficka så den inte blir förstörd 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

joheck
0

#4 Ja du får se till att inte bläddra för mycket i den också ;)

[Forest]
0

Vad roligt o säger Grattis till kanon bra bild som hamna på omslaget 😃
Jag tror du kommer få mer bilder i lite tidningar då du tar bra bilder o där men oxå ser deras personligheter sånt uppskattar många även jag. 👍

[Murvel]
0

Jag hoppas att de skrev ditt namn i tidningen så att du fick cred för bilden. 

Grattis, du är publicerad fotograf :D

Michaela-N
0

Du borde ha tagit betalt eller fått medlemsskapet gratis ju 8)