Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 804 ggr
Cilla89
0

Hundmat?

Vad får din hund för hundmat att äta?

Min schäfer tik, 3 år äter Friskies, adult :)

CharlotteRubin
0

Royal Canin, vanligt

Nicki
0

Vår schäfer och Tax äter Mastery hundfoder.
http://www.jnhundsport.se/mastery/LitenFoderlara.htm

Zebben
0

Mina schäfrar äter Purina Pro Plan Athletic och malet vilt, nöt eller kycklingkött varje dag.

Kristina-
0

Mina äter Alg-guttens med ishavsalger i.

Karmatarerskanise
0

Doggy Junior

Vattnadal
0

Huskygänget äter Royal, de tunna energy, blå säck sommartid, röd säck under dragsäsong. De inte så tunna äter meduim adult, och energy när de jobbar hårt. Vidar äter labrador, det enda han funkar på utan att bli aptjock men ändå får behålla pälsen. Jo, vi skulle kunna barfa honom igen, men ACK så mycket enklare torrfoder är…

Allergiska golden Raksha äter hemlagat med standardts tillskott, men nu under sommaren testar vi James Wellbeloved, och det verkar funka. Hon tål eukanubas sensitive skin oxå, men blir tokefet av det!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

SaraC
0

Just nu äter han Carrier Lamm & Ris, men i augusti/september byter vi förhoppningsvis till Bravo (det hänger på återförsäljaren)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

minja
0

Min får fodax färsk foder. www.fodax.se Helt super är det då han inte tål torrfoder!

Chessan
0

Just nu får Milli Magnussons meat & biskuit, innan han hon ätigt Royal Canin. Men jag ska börja BARFa henne när det som finns i säcken är slut. Av vad jag har läst och lärt mig och provat så känns det som den bästa lösningen.

Hur har ni kommit fram till vilket foder ni ska ge?

Lotta
0

Roal canin för små hundar

TinaH
0

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

AnneN
0

Just nu äter hon Doggy men är inte riktigt bra av det så jag ska testa cenaturio som kommer någon dag i veckan =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

smurfan-13
0

Zorro. som inte tål nöt, fläsk, artificiella antioxidanter/konserveringsmedel, samt lite annat, äter James Wellbeloved light. Funkar super på honom & han har kunnat sluta med sitt kortison, trots att han även har luftburna allergier.

Felix äter just nu precept. Han är lite av en slasktratt & får äta foder som vi får oftast. Hans mage funkar på allt,  men han blir lätt tjock.

Enya & Gimli äter båda orijen numera. Gimlis mage har alltid varit fisig & lättstörd, det är den inte längre. Enya har alltid varit kräsen & tröttnade lätt på foder & åt sällan mer än 3 kg innan hon ville byta. Nu har hon ätit orijen sen i november utan att fåna sig med maten :)