Blir så arg!
blir så förbannad!
kom precis hem från en promenad med olle.
hade tränat olle också va vi på väg hem så gick jag förbi ett dagis där jag ser en stor vit hund som springer löst. trodde de va barnfamiljens då dom gick till bilen och hunden kastade sig på dom och sprang runt och vela leka. så jag går vidare också kommer den dära hunden bakom oss och nosa olle i rumpan och jag försöker gå därifrån, så helt plötsligt så kastar den hunden sig på olle, han va inte aggresiv utan vela leka dock så skrek olle då den va mycket större än honom och hunden fortsatte att vara hårdhänt fast olle skrek. jag drar olle till mig och han stog och gömde sig bakom mitt ben så fick ryta i åt den, då börjar han springa runt oss och hugga mot oss!? vart förbannad och tog ett steg mot den och sa bestämt hörrudu! och jag knäpper alltid med fingrarna när jag är bestämd (har alltid gjort så mot olle så behöver inte säga nått längre utan han slutar med de han gör) så kollar den på mig och springer runt som en galning sen stack den. kollade runt efter den som äger hunden eftersom barnfamiljen hade åkt. då ser jag en smal kille med hästsvans som står och kollar på!? hunden springer då till honom och han går iväg!? blir så arg!
Vilken jubelidiot, killen. Nästa gång sprayar du hunden med en försvarsspray få se hur ägaren och hunden kommer gilla det. Eller ge hunden en känga som jag förstÅtt en del gör.
Fy sjuttsan för dåliga hundägare!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Alltid lika tråkigt med oansvariga hundägare.

blir så förbannad på vissa hundägare! den verkligen kastade sig på olle som for omkull och hunden fortsatte fast olle skrek? borde inte den hunden då förstå att han inte vill, och att han är underlägsen? vart lite chockad för dom andra olle har lekt med så om dom blir för på och hårdhänta så skriker han och då låter dom honom vara?