Renliga djur?
Hundar ska ju vara renliga djur. Varför kisssar då Hades ALLTID sig själv på framtassarna? Han slutar inte heller när han känner det.
Jag tycker inte han är vidare renlig ;)
Hehe, ja, det är ju verkligen motsägelsefullt. Jag vet en Borzoi som hade förmågan att kissa sig själv i huvudet. :-D
Lusse kissar sig själv på frambenen me ibland.. inte så fräscht.. men han brukar oftast sluta när han känner d… =)
#1 *asg* hur i hela friden bar han sig åt då??
Fast jag får nog erkänna att Alfons kissar på tassen ibland.
#3: Han tittade sig mellan benen, när han kände strålen och fick den "rakt i plytet" spottade och fräste. Och eftersom de har så kort minne, så blev det likadant nästa gång han skulle kissa. Han tittade på sin husse och såg ut som om han "sa" : "Jaha, nu kissade jag IGEN!" :-S
*asg* vilken syn!!!
Renliga djur vet jag inte då många älskar att rulla sig i skit och så. Hanhundar kissar ofta på sina framben då dom har problem att styra precis som många män har svårt att pricka toalettstolen. Men när det gäller hundar så kan dom faktiskt inte rå för det ,eftersom dom inget har att styra med ! 
#6 *ASG* Snacka om mitt i prick….jag tror att många hundar lyckas med att kissa på sitt eget ben även om dom är äldre. Men Sammie att den hunden kissade sig själv i plytet…upps vilken otur *ASG* Synd att man inte var med ;)

hehe
det har jag åsså funderat på…
undra om man skulle sätta på dem sövlar i bland, för min är alltid lat och står på alla fyra….. =)

Sacko är expert på att kia på frambenet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja och han är ju så sanslöst dum också…fast det skvalar av bara den så står han ju kvar (flera liter) Hehe
hihi.. ecko får till de så att han kissar upp på magen?:O när han är lat och inte orkar lyfta på benet åker de alltså antingen upp på magen eller upp längst hela frambenet.. myyysigt
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Inte kul med en hund som luktar kiss *S*
Nä det är inte så kul ;)
Håller med er :)
Anns fotoblogg: http://annsfoton.blogg.se/
Skorpan brukar ju lyckas bajsa sej själv på svansen ^^
Hahaha jamen det är hon det Emma….=) Men hon gillar ju att bada ;)