Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1123 ggr
TinaH
0

Vi ska bli 4ra! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla glada HiFare! =)

Då var det dax!! =)
På Måndag ska vi bli 4ra i våran lilla familj! =)
Vi hämtar en "Tyson-leksak!!" *hihi*

En   Kitty 1 på 8½ vecka.
Ja alla kattfolk jag vet om att det är för tidigt och hämta katt vid den åldern, och jag har talat med uppfödaren, men hon vill lämna dem då, och vad kan man göra???
Har predikat för henne….

Jag har varit på "katt-kurs" hos grannen, hon har 2 katter och 2 hundar.
En dag när hon hade katterna ute i koppel var  tyson och jag där och hälsade på.
Han var nyfiken välldigt nyfiken, så den tuffaste katten hon har Findus, Tyckte Tyson var allmänt jobbig så han mjauade till en gång regält, och kursen var klar….han hade lyckats få Tyson och "sitta fint".
Så var Tyson nyfiken på hennes honkatt Snövit, undert tiden passade Findus på och hoppa upp på hennes ute bord..Tyson som gav upp den pipiga damen började snorkla och det var över ytan, på bordet, Findus gav han en…… rak höger!!Oskyldig
Tyson backa snabbt och….. lärde sig då en plattsliggning!    Dem använde inte sina klor.

Jag undrar nu om ni som har skaffat katt efter hunden, hur gjorde ni? Sedan så undrar jag om Ni vill hjälpa mig med namn. Vår förra hette Whisky och var också en en hane, tänkte lite på samma tema Glad
Rösta gärna, det vore kul och se vad Ni tycker! =)
Kanske ha ett bättre förslag på namn i samma tema, som jag inte alls har tänkt på.

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~