Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1496 ggr
Frida B
9

Så mysigt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är så mysigt att äntligen ha hund! Just nu ligger Nadja på mattan i mitt rum och gnager och slickar på sitt märgben hon fick idag, och det är så rogivande på något sätt! Och när man vaknar mitt på natten av att hon står och puttar på armen för att hon vill ha sällskap, en sådan underbar känsla man får! Även fast det är mitt i natten, så blir jag bara glad. Och när man vaknar på morgonen, är det alltid någon som blir överlycklig! Sedan tar man fram borsten, och hon slänger sig på mina fötter för en mysig stund när jag borstar henne och hon somnar. Det är så underbart, och oj vad jag har saknat det även fast jag aldrig fått det tidigare. Det är så underbart att äntligen ha henne här!

Var bara tvungen att dela med mig av min glädje!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[typellisch]
1

Mys! ❤️

Det där med att man har någon som är glad att se en på morgnarna håller jag med om :). Fast Molly sover bredvid mig, tätt tätt tätt intill mig så jag blir intryckt mot väggen eller nästan ramlar ner på golvet, så blir hon så glad av att se mig på morgnarna när jag säger ''god morgon!'' 😇

sasha_setter
0

😍

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

[Ebidda98]
0

Vilka ögon! ❤❤❤ Man blir lite knäsvag ;)

Frida B
0

#1 Nadja tycker det är för varmt i min säng haha! Sen att jag sparkar runt i sömnen kan också bidra till att hon ligger på golvet ;)

#3 ja visst är dom vackra! Hon tackar :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[typellisch]
0

#4 Din raring har ju päls så förstår att det blir varmt för henne 🙂

Frida B
0

#5 haha ja, massa go päls ;) som tyvärr fäller och drar in smuts som en björn!

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[typellisch]
0

#6 Och här tappas det hud istället för päls 😃

Frida B
0

#7 hahaha oj :p

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[typellisch]
0

#8 Nakenfis som man har 🙂 Hon har solat varje morgon så hon fäller lite hud, haha.