God förmiddag!
God förmiddag! 🙂 Vad har ni hunnit hitta på idag och vad står på schemat? 🙂
Själv är jag hundvakt, så hittils har jag bara hämtat hunden och tagit en promenad hem med henne. Nu ligger hon däckad i min säng och sover… Blir långpromenad i Slottskogen med henne & bästisen sen! 🙂
God dag! 🙂
Ska ut en sväng snart hade jag tänkt. Solen skiner, härligt.
Varit ute en liten sväng med Lillan på förmiddagen men fick sådan huvudvärk men den börjar släppa nu som tur är 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God dagens;) Här har det inte hänt så jättemycket vi tog ut hundarna så de fick busa av sig i trädgården medan mamma och jag satt på trappen och njöt av det fina vädret🌞 Sedan så har jag lärt Chester att trampa på lock och jag har klippt pälsen under hans tassar:) Och nu så ska han få sin mat och sen ska vi gå ut på en liten promenad 😃
Hälsningar Lovisa & Chester❤
Halloj!
Jag och monsterhunden har spenderat sista semesterdagen vid Ales Stenar i Skåne. När vi kom hem därifrån tränade vi lite inkallning och följsamhet, och nu sitter vi på rummet. Han har ätit väldigt lite idag, så här inne finns två alternativ. 1. Ät. 2. Sov. Min förhoppning är att valpen ska göra båda i ovan nämnda ordning.
Annars blir det en lugn kväll för oss. Här är ändå så mycket mer ljud och folk än vanligt, så det är krävande nog för valpen att bara "vara" i denna miljö. Lite passivitet blir det väl automatiskt ikväll i soffan, men påtvingat mys tills han somnar. Hehe.
Nu är matskålen nästan tom och hunden ligger på golvet. Han sover inte än. Är lugn men uppmärksam fortfarande. Vi har tränat mycket passivitet förut, men det blir många störningar här, egentligen lite för många, men han presterar ändå superbra under omständigheterna!
Jag och 2 aussies, vispvalpen och monsterFidd- http://matildashund.blogspot.se/
Varit ute på isen ännu en fantastisk påskdag. Vilket sjukt härligt väder hela helgen bjudit på. + 10 grader och soooool! Alla andra hade också hittat ut tro jag. Smockfullt med folk på isen.
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Gick iväg direkt när jag skrivit inlägget, och kom alldeles precis innanför dörren, så hon fick en långpromenad på 4 ½ timme 😃
Jag har tränat lite i trädgården idag och gått en långpromenad. Vi tränade lite agility och lydnad och Sasha var jätteduktig!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har tagit det lugnt större delen av dagen efter det att mina föräldrar + bror åkt tidigt imorse. Dom har vart här över helgen så har varit mer rörelse runt omkring än vad det brukar. Sen har vi tagit en skön cykeltur i vår värmen. Ska inte göra nått mer idag.