Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 596 ggr
Hundtagg
0

Längtar efter hund!

Åååh, så tråkigt jag har de veckorna jag är hos pappa - ingen hund, inget kul… 😢 Saknar mammas hundar något otroligt, till och med att bara ta en promenad i iskalla värdet såhär tidigt på en lördag! Som tur är så är inte allt för länge kvar tills jag får en egen hund. 😊

Skulle ni klara er utan hund? 😐

pistenbully
0

Förstår det! Hur jobbigt det än kan vara ibland att gå ut med hunden i vått och torrt så gör jag gläderligen det än att inte ha hund alls. Vi fick ta bort våran hund för över ett år sedan då han var gammal och sjuk och kan just nu inte skaffa någon då vi ej har tid eller hundvakt. Finns inte en enda dag som jag saknar allt ansvar och all glädje som en hund skänker! Speciellt fina vårdagar som denna, att bara få gå ut och busa/mysa med sin hund på gräsmattan i det fina vädret :-D Att dela sitt liv med en hund är toppen!

Asuna
0

Förstår absolut att du saknar hund 🙂
Jag jobbar hela påsken så min mamma har tagit med sig mina tre hundar ut till landet och jag saknar dom nått otroligt blir lite tokig när jag är hemma utan hundarna vet inte alls vad jag skall göra.

Jag skulle aldrig kunna leva utan minst en hund😉

[typellisch]
0

Om jag skulle kunna leva utan hund?

Både ja och nej.
Allt beror på situationen. I framtiden när Molly dör så kanske tid och pengar inte räcker till för en hund? Då får jag lära mig leva utan en hund helt enkelt.
Men idag så nej. Jag gör inte mycket om dagarna.. jag umgås med min hund och är ute och sådär. Vad skulle mina dagar bestå av om Molly inte fanns här? Ingenting. Absolut ingenting. Jag skulle vara själv och ha väldigt tråkigt. Det skulle vara tomt och bara hemskt. Nu har jag ett ansvar och ett oskyldigt djur att både ta hand om och skydda liksom :). Jag har fått den där bästa vännen jag alltid saknat så att säga..

Wezza
0

Jag hade klarat mig utan hund, men inte utan katt ;)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Mantissa
0

Jag hade klarat mig utan hund, men jag hoppas verkligen jag slipper!