Presentation
Hej, har varit medlem här länge men aldrig tagit del i diskussionerna(stavning?) och har inte heller presenterat mig själv så tänkte göra det :)
Jag går djurvård på ett naturbruksgymnasie. Jag djurtokig och gillar att fota. Har levt med djur i precis hela mitt liv. Just nu har vi 4 katter, en kanin, ett marsvin som jag försöker sälja för att hennes kompis har dött, mamma har två hundar och 4 anker. Vi har också haft häst, råtter och får.
Men det är ju en hund sajt så tänkte berätta lite om hundarna i mitt liv. Början av mitt liv var det två hundar, pappas schäfer Ecko och mamman bc Amie. Helt genom snälla hundar. När jag var 1 år, 1997 fick Amie 9 valpar och en av dem var Tilda som vi sparade och hon blev min.
Ecko dog när jag var runt 5-6 om jag minns rätt.
2006 köpte mamma spinonen Birka en underbart glad hund. Året efter somnade Amie in 14 år. Då hade vi Tilda och Birka kvar.
2011 Skilldes mamma och pappa och mamma träffade senare en ny och han hade en jämthund Arro.
2012 den 2 mars somnade Tilda in 14 år. Det var den hemskaste dagen i mitt liv. Tänker fortfarande på henne och önskar hon var här. Min bästa vän och hund, kan fortfarande inte fatta att hon inte finns här vid min sida längre….
Ojdå det blev lite långt, hoppas det inte blev för rörigt :)
Bilden är på min älskade Tilda.
Mvh Sabine