Hundar iFokus

Hundar

Etikettaktivering
Läst 777 ggr
lsoderberg
0

fortsättnings klass direkt?

nu undrar jag va ni tycker är bäst. 

jag går i nybörjar klass rally lydnad och har gått 3 gånger och har 3 gånger kvar. men nu undrar jag om jag ska gå kurs i fortsättnings rally direkt när den hära kursen slutar? eller är de bättre om vi väntar med de tills ännu nästa förtsättnings kursen ska starta? tänkte att vi kan träna mer på nybörjar klassen? hmm lite rörigt inlägg men får inte till de nå bättre, haha! hoppas ni förstår va jag menar:)

[Teddies matte]
0

Du har inte tänkt tävla då?

Tycker nog du kanske skall vänta och träna på nybörjarklassen om du inte tränat mycket på egen hand under tiden du gått kursen.

lsoderberg
0

jo jag hade tänkt tävla och får se hur vi tycker om de, så kanske vi fortsätter tävla sen :) 

jo jag har tränat mycket nu mellan gångerna.. dock går de lite för fort fram för oss. olle hinner inte riktigt med. får se hur de blir nu dom 3 gångerna som är kvar. jag funderar på att fortsätta på nybörjar klassen så de verkligen sitter till 110!   men mamma och pappa tycker jag borde fortsätta i fortsättnings kursen. men vet inte om de går lite för fort då..

[Teddies matte]
0

#2 Vill du tävla tycker jag du skall vänta så du även hinner ta dig en titel ifall du kommer på att du vill göra det.