Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 859 ggr
[typellisch]
0

19 mars, hejsan

God dag!

Vad är era planer för idag? 🙂

Själv är det snö ute - igen. Vilket Molly inte uppskattar, hon får köldkramp. Så det är små rundor och mycket aktivering inomhus istället. Mest bus och lek!
Nu vilar hon så det blir plugg för min del helt enkelt 🙂

Ha en bra dag! 🌺

Sofy
0

Laddar för att städa och gå ut med valpen igen men helst vill jag bara ligga kvar på soffan och leka med datorn då jag känner mig helt omotiverad till allt, det är nog på grund av snöovädret.

Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian

[typellisch]
0

#1 Ja oja.. samma här. Försöker ha humöret uppe 😐 Är rätt glad att Molly kan acceptera små rundor och mer aktivering inomhus. Vi som hade börjat med en timmes långpromenad vid lunch, ingen idé nu när det är snö och kallt.. hoppas våren kommer snart!!

Anibaz
0

Här hemma blir det lugnt, har varit iväg till vårdcentralen men fick ingen direkt hjälp där så bättre mår man ju inte. Hundarna är uttråkade men finner sig i att ta det lugnt ett tag.

russin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här snöar som tusan sedan igår kväll och det ska fortsätta 2 dygn till *muttrar att det räcker nu*….

Det var nästan barmark i min trädgård igår….

[typellisch]
0

#4 Ja, var ute nyss och vart på så dåligt humör pga vädret.. Molly har svårt att göra nr2 när det är kallt och blåsigt. Våren får komma.

russin
0

Mina gillar snö som tur är, men dom efter-löp-fäller nu så det är lite halvdåligt med underull. Så även dom kan bli lite halvfrusna nu då det även blåser isvindar.

Pennybus
0

Jag ligger halvdäckad i soffan med glass och tycker synd om mig själv. Idag får mamma sköta promenaden, aktiveringen får ske inomhus idag.

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Sofy
0

#7 Jag vill också ha glass😮

Pennybus
0

#8 Vi har 2 paket här!

Sofy
0

#9 Mejla ett paket till mig😃

Pennybus
0

#10 Tror det smälter innan det hinner fram D:

Frida B
0

det blir skola för mig, och sen hem till nya hunden för en mysig långpromenad :D

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

lilla jag
0

Idag som var igår i allafall den 19 mars så fyllde jag år :D så vi firade med en av mina kompisar och jag fick ett litet sätt med fotostudio prylar och ett stort sätt. Jag kommerkunna fota allt nästan nu ju ;) värdens lyckligaste 13: åring nu!! Paketen kommer på Fredag hoppas vi och då åker det upp i vardagsrummet för att börga fota!! Det kommer även en kompis hit som jag ska fota lite :D

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[typellisch]
0

#13 Grattis i efterskott 🎈