Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 6881 ggr
Pennybus
1

Hund på Hööks?

Hejhej Då vi har en nedklippt Pudel och hon följer med till stallet 1 gång i veckan(vi är oftast där längre stunder) har mamma köpt en tröja, jättefin och varm, dock på tok för liten. Så jag undrar om man får ha med hund till hööks(de har bra, varma och fina tröjor där) och prova tröjor? OBS! Jag vill INTE ha en diskussion ang. hund i livsmedelsbutik o.s.v. utan ENDAST svar på min fråga, om ni skulle vilja respektera det.

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

[Teddies matte]
1

Det tror jag nog, till djurbutiker brukar man få ta med hundarna och prova, ofta rekommenderar butiksägarna det också.

Noa-Nisse
1

Lättast är ju att ringa och höra med dem. Då får du det bästa svaret :)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Pennybus
0

#2 Hade jättegärna gjort det om jag inte hade telefonskräck x)

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Cazzos
0

#3 Kan din mamma ringa och fråga? 🙂

linda88
0

Jag har haft hund med in på hööks i Nyköping o där är de så välkomna så i alla fall.

Vizzla
0

Vi tog in vår Tax för provning, gick utmärkt .)

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

htt
0

När jag skulle köpa ett täcke till min hund på hööks, så tyckte personalen att jag skulle komma in med honom istället. Så jag tror absolut man får ta in hund dit, iallafall där jag var :)

sarae
0

Har haft med mig hund in på HÖÖKS i både skövde och stockholm :D

idipidi
0

Åtminstone får man det i Kungens Kurva.

Jetaime
0

Kolla på dörren om det är ett märke med hundförbud ;) Annars kan du väl be en kompis ringa och fråga åt dig ?

CelsiusT
0

Jag har haft med mig hund in i Hööks butik, inga problem. Det fanns till och med vattenskål till hunden där. Dock så går det inte på vår hööks butik här i denna staden, då den ligger i ett köpcentra där man inte får lov att ha med sig hund.

Prova! Fråga om det är okej när du kommer till dörren, men kolla så det inte är ett köpcentra där man inte får ha med sig hunden.

Medarbetare på westernridning.ifokus

[trofast]
0

Jag tror det inte ska vara några problem, det är ju en djuraffär, men annars är det ju bara att ta med hunden nästa gång ni åker in till stan och fråga de som jobbar där om man får ta in hunden, men här på hööks får hundar komma in, men vet inte hur det är hos er, jag brukar ta med mina hundar in när jag ska fynda hästgrejor :D

Pudelbus
0

Hööks i örebro är det också okej

Lathundarna
0

Tror inte det ska vara några problem så länge jycken inte gör ifrån sig i butiken. Vill du inte ringa så maila aktuell affär?

isabella93
0

Jag har haft med mig min valp till hööks i linköping ett par gånger, det har varit helt ok, ena gången var det någon annan som också hade med sig sin hund in. Om du är osäker kan du ju helt enkelt sticka in huvudet och fråga innan du går in.

[Annamaja27]
0

Jag har besökt en hel del Hööks-affärer och aldrig blivit nekad att ha med hunden. (Har aldrig haft tanken att det skulle kunna vara hundförbud - de har ju hundtillbehör)

Så jag tror inte du behöver oroa dig om du vill ta med hunden för att prova.

Så här står det på flera butiker hemsidor:

Ta med hunden och prova!

Välkommen in och ta en titt på vårat växande hundsortiment! Ta gärna med din vän in i butiken för utprovning av täcken och halsband, dock ser vi gärna att du håller hunden kopplad under vistelsen i butiken.