Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1083 ggr
Zebben
0

Boooring!

Nu börjar jag bli riktigt otålig. Hur slår man ihjäl 2 h??? Väntar på besked om jag är antagen på en kurs på Linköpings U. och de lovade besked kl 14.00 men har nu ändrat till 18.00 Ledsen

Anmälde mig 3 dagar försent så jag är lite osäker på om jag får någon plats. Gråter

kerstinjoh
0

Hoppas att det går bra. Men vad jobbigt att bara vänta. Vad ska du läsa?

Zebben
0

Ja, jobbigt att bara vänta ja. Jag ska läsa Hundens Beteendebiologi.

lena1
0

Du det lät intressant….och det verkar ju absolut vara ett ämne för dig också, då förstår jag att 2 timmar blir låååånga :-),baka en socker-kaka kanske ;-).

Vattnadal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gör något så att du glömmer bort att vänta!

Börja med nåt storprojekt, öronrens, kloklipp, bada alla hundar!

Ut i skogen och lägg spår. 

Dammsug hela huset, ge dig 17 på att få bort vartendaste hundhår!

Själv ska jag slå ihjä tid ända till lördag, då vi äntligen får hämta hem valpis!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Zebben
0

Vilken sötnos!! Förstår att DET är svårt att vänta på.

Kloklipp gjorde jag imorse. Öronen ser fina ut och bada alla hundar tänkte jag vänta med tills solen är tillbaka.

Lägga spår ska jag göra ikväll.

Hrm….dammsuga huset!? Just nu fäller hundj-klarna så in i norden så jag gör inget annat än att jaga hundhår. Gråter Så dammsuger gör jag redan 3ggr/dag. 

Hrm…fler förslag. Baka sockerkaka!? Ja, kanske, då blir ju dottern glad i alla fall. Eller börja med middagen kanske. Ja, ja.. nu är det bara 1 h 20 min kvar. Skrattande

Zebben
0

Gha, nu har de ändrat igen. Nu står det tidigast 18.00. Suck!

Malin-A
0

håller tummarna för att du kommer in…

Zebben
0

Tack!

kerstinjoh
0

glöm inte att tala om hur det går.

Ännu en sötnos Vattnadal!

Lotta
0

Håller tummar och tår för dig =)

kerstinjoh
0

Zebben???

Hur gick det?

Zebben
0

Vet fortfarande ingenting. Jag fick ett mail vid 20.00 tiden där de stod att beskedet nu stod på deras hemsida. När jag sen gick in för att kolla så hade ingenting hänt. De stod fortfarande att de inte är klara med antagningarna.

Och nu när jag precis gick in för att kolla på hemsidan så får man inte ens upp den. Ledsen Så jag får vänta ett tag till. Jag som ska åka och hälsa på Zebben, så jag kommer inte kunna kolla förrän ikväll igen.

kerstinjoh
0

Inget vidare med denna väntan.

Hemsidan är väl överbelastad nu.

Nicki
0

Åh! Kan tänka mig vad det kliar i kroppen av allt väntande.
Hoppas det blir ett bra besked när det väl kommer.
Lycka till! Skrattande

Nicki
0

Blev du antagen? *nyfiken*

Zebben
0

Nope, det var många sökanden och jag hade ju anmält mig försent. Gråter Men men, jag får söka till nästa höst istället. Men jag anmäler mig istället till en annan utbildning som börjar till våren tänkte jag. Djurens kommunikation. Inte riktigt lika kul ämne men helt ok och nyttigt det med. Det får duga så länge. Även den på L. universitet.

kerstinjoh
0

Synd!

Men du har ju mer möjligheter. lycka till!

Malin-A
0

synd.. men lycka till med ditt andra val =)

Zebben
0

Tack!

Keligast
0

vad synd :( hoppad du kommer in på den andra! <3

Nicki
0

Ja, det var tråkigt.
Och säkert irriterande då du fick vänta så på svaret.

Men det går fler tåg. Lycka till!