Någon mer hund som gör.....
kullerbyttor när man är ute och går? Min ena tik gör det några gånger i veckan. Hon springer i full fart över en äng och sen drar hon bara in huvudet mellan frambenen och slår över på rygg. Sen ligger hon där och man tror hon har brutit varje ben i kroppen. Men sen är det upp och iväg i full fart igen.
Önskar att jag skulle lyckas få det filmat eller fotograferat men det är svårt. Skulle även vilja klicka in det och få det på kommando, men det är nog ännu svårare, då hon bara utöver det några gånger i veckan och när man minst anar det.
Vilken tokfia!
Det måste se helt underbart ut. Undrar hur hon kom på det?
haha nee Lusse har inte börjat me sånna konster =) vore kul om du fick d på film.. =)

Zebben….
hon vill ju att matte ska göra samma sak! =P
Men det är klart…hon är ju schäfer… ,-)
Nej, våran hund är 10 år och trög och går sakta, han har nog inte ens försökt x)
Haha vilken rolig hund :) Dom enda kullerbyttorna min unghund gör är när hon busar och glömmer titta vart hon stoppar fötterna. ;) Den äldre är för lat för sån akrobatik ;)
haha det måste se rätt kul ut ^^
Ibland när Malou springer så sätter hon ner huvet för att nosa samtidigt, och då tar det ju tvärstopp x'P men jag har aldrig sett henne göra en hel kullerbytta ^^
Nej, men Axl studsar som en boll och ibland svänger han runt med bakkroppen. Ibland blir jag lite orolig att han ska sträcka sig…men vad ska jag göra? Det är inte jag som har lärt honom det!