Promenadbilder!
Ville bara dela med mig av lite härliga promenad-bilder från dagens långis :)
Samy (Schäfern), Mimmi (Blandis - Labrador, Bordercollie, Bullmastiff, Kelpie och Golden retriever) och Plexus (Dobermann).
Samy är min, Mimmi är min flatmates och Plexus är en väninnas. Var en otroligt trevlig promenad säger jag allt!
Första bilden ut är då på alla snyggingarna som besteg ett par balar. Stolta var de allt när de väl kom upp!
Ni får gärna flika in med promenadbilder ni med!
Men oj! Har ni så mycket barmark?
#5 Nu får du förklara. Hur menar du med "barmark"? Ursäkta dum fråga kanske, men frågar man inte får man inget veta! :)
#6 Haha, barmark = marken är bar, ingen snö 😃
#7 Haha! Logiskt! :D
Ja, nu de senaste dagarna har det faktiskt börjat töa rätt rejält och våren hänger i luften. Underbart! Skönt att slippa slask och blä. ;)
#9 Sötisen!
#11 Åh, underbar bild! :D Saknar lite Norrlandstiden. Vi bodde där dock bara i ungefär tre månader men Samy fullkomligt älskade snön! Vart bor ni?
Är dock rätt glad att jag slipper snön i nuläget, vill ha vår och MASSA barmark! Haha. Men när man ser sådana här bilder saknar man det klart lite :)
#12 Vi bor sydöst kan man väl säga, utan att säga för mycket 😃 Vi längtar lite efter barmark vi också, kunna sätta igång och jogga igen, spåra och köra bättre uppletande. För att inte tala om lydnadsträningen som numera sker 95% inomhus.
#15 Vackert!
haha den blev liten och sned dessutom. fail!
Var bor ni som har barmark egentligen? 😮 Här är det långt ifrån barmark, bor i Jönköping..
#18 Haha, fick lägga huvudet på sned för att se ;) Men det överlever vi!
Här i centrala gbg är det inte mycket snö kvar inte! Vilket Chihuahuan Tjorven gillar ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#21 och #22 Vilka fina bilder! Man blir helt glad :)
Chihuahuan Tjorven på promenad hemma i Floda
(Samma hund som från #22)
MVH en djur o kramgalen Ida 
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv
Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua
#19 Delar av Skåne tex! Nu bor jag inte själv kvar där men längtar alltid tillbaks vid den här tiden på året då våren börjar komma i Skåne. Här dröjer det ju säkert en månad till. Fina bilder alla tar förresten! Jag har tyvärr inga att ladda upp från den här mobilen.
Superfina bilder! :) #22 Påminner lite om min hund i kroppen. :)
Ha en trevlig dag!
#30 bor du också i gbg? vad kul :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#31 Japp :D
#33 du bor möjligtvis inte i gårda området, runt skandinavium? Känner igen hunden på bilden så väl, ser en hund som ser exakt likadan ut som h*n… Har de svarta partierna på samma ställe och allt!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#35 haha okej, dom ser nämligen exakt likadana ut!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)