Hundträff?
Hej! Jag och min hund söker nya vänner! En tjej/ kille på 12år hade varit perfekt, med en hund också såklart! Krav: Hunden skall vara lekfull, ingen terrier tack! Och inte en bråkig sådan! Helst en valp! Pga, min hund inte trivs så bra med vuxna hundar! 12 åringen skall helst vara intresserad av att bara ta någon runda med hunden nån gång! Fakta om mig o min hund: Jag gillar djur, speciellt hundar och kaniner! Jag är tolv år och tjej! Jag skulle vilja ha en kompis till min hund! Divan (min hund) älskar barn! Hon kan vara tveksam när det gäller vuxna. Men hon är rar och snäll! Hon söker en valp kompis! (Kille) då hon inte trivs bra med terrier,vuxna hundar och tikar! Ps, skicka gärna en bild på DIG och din HUND! Jag vill veta vem jag har att snacka med! Jag bor i Lund i Skåne, mer kan jag inte säga för ens jag vet vem du är! Hoppas våra hundar ses!
Om jag hade hund skulle jag gärna hängt med nån gång men är tyvärr hundlös just nu :/
Undrar jag med - framförallt som du har terrier själv😃
Hm, jag är 10 år för gammal. 🤐 Synd, annars bor jag och min 20-veckorsvalp Nelson också i Lund. Hör av dig om du vill träffas i alla fall, vi vill gärna ha kompisar! 🙂
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
#4 #5 Svar: har själv absolut inget emot terrier. Men, min hund funkar inte så bra med terrier och särskilt vuxna terrier! #6 hej! Hörde om din valp! Gör absolut inget om du bara är 10 år! Kul med Nelson att han är valp! Skulle super gärna vilja att du och Nelson får träffa mig och Divan!
#7 Hon menar din ålder + 10år.
Synd att du inte bor i Göteborg. Annars skulle jag gärna träffas. ^^
//Flöffo
Ja! Synd… ):
#8 såg det. S:
Hon är svår med andra hundar. Nästan bara killar och valpar tillåter hon! Visst är det säkert så att hon kanske gillar vissa terrier mer eller mindre. Men för att undvika slagsmål tar jag det säkra före det osäkra! Hur så? Har du en terrier och är intresserad?
Jo, du vet… Jag har haft terrier hela mitt liv! Och då har jag haft få se… Sex stycken. Därför vet jag också att dom (oftast) är lite kaxigare mot andra hundar, och Divan funkar helt enkelt nästan bara med valpar. Då hon tror det är hennes valp! (;
Ok
Jag bor i Malmö och är 17 år. (Blir 18 i år) Har en liten tikvalp på 15 veckor.
Roligt! Du kan gärna skicka en bild på din valp!
Söt valp!