Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 366 ggr
AnneN
0

O.T. God morgon 13/7

Godmorgon allihopa! Idag är det ju fredag den 13:e och som vanligt min tur dag (är inte riktigt som alla andra).

Hur är det för er brukar ni ha tur eller otur denna dag?

Hoppas att alla får en bra dag och helg med för den delen.

Jag åker till en stuga utanför Överkalix i em och är tillbaka nån gång på söndag. Stugan har varken el eller vatten men dock gångavstånd till sambons morfars hus så vi får hämta vatten där. Fy så skönt det ska bli att komma bort från stan ett tag då jag absolut inte är stadsmänniska. Uppvuxen på landet och har aldrig fastnat för stadens stress och oljud. Ska dessutom på marknaden som är i ÖK i helgen och se om jag hittar nått jag vill ha, är ju sån som inte brukar lägga pengar på saker till mej själv utan jag skämmer bort djuren ist men denna gång är det sambon som håller i pengarna och han påstår att han ska skämma bort mej =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Vattnadal
0

Låter härligt med en stuga och ledighet. Själv ska jag jobba med fenber och hosta, går inte att låta bli i semestertider. Ikväll ska vi plocka undan alla mattor, dammsuga och kolla om vi måste valpsäkra något, för imorrn är det äntligen dags att hämta hem lilla valpis!

Tror inte jag brukar ha otur, och vet en hel del som tycker att det är en turdag, särskilt farmor!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

AnneN
0

Härligt med en liten valpis =) Hoppas att allt går bra med den lilla

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

Godmorgon.. såå härligt med en valpis vattnadal =) maaassa bilder vill vi se… hehe…

kerstinjoh
0

Hade ingen aning om att det var fre. 13, men det är en vanlig dag för mig.

Jag har aldrg varit med om något oturligt den 13:de.

Ha en bra dag allihop!