Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 658 ggr
Lotta
0

I morgon är en ny dag =)

Japp gott folk i morgon är en ny dag…som jag hoppas ska bli en dag vi alla kan hålla sams. Hmmmm..undrar om det är många som gått på semester redan, det är ju så folktomt här ute och allra helst ikväll Fundersam Jag ska då ta mig ut en sväng i morgon kväll och kolla om ni hittat på nå kul.

Så sov så gott hela högen  Big Hug

Love, peace and understanding  Kisses  

Malin-A
0

Godnatt.. ska hoppa i säng snart.. ska bada katt imorrn =)

Lotta
0

Godnatt fialotta…kul att bada katt…Doris ser ut som hon kom från djurkyrkogården när hon är blöt ;) Ha kameran i beredskap och släng ut nån bild sedan =)

Malin-A
0

haha jaa d ska jag ha, mamma kommer o hjälper mig så då kan jag ta kort o hon bada katt =D

kerstinjoh
0

Natti natti Lotta o Malin! O alla sömntutor.

Jag lyckades med avataren, men tar bort den nu, kan ju inte ha en bild på dig! Men kortet är bra!

I morgon åker jag till torpet, till gubben o Alfons. Det ska bli fint väder, sägs det.

Jag stannar ett par dagar, jag har ju snorisen "Nicki" o minisnorisarna i närheten o Quilas matte, snoris, kommer kanske en sväng med sambo-snoris.

Ha det så bra i helgen allihop!

Malin-A
0

desamma Kerstin, ha d nu så kul.. o hälsa Nicki o mini snorisarna =)

Lotta
0

Tack Kerstin det var snällt det =)

Hoppas verkligen att det blir fint…det behöver vi allihop :)

Ha det så skönt på torpet med Töntbull…och ta och häng upp din ohängda dotter på tork efter du tvättat munnen med såpa på henne ;)

Natti natt och ha det så himla bra!

Många kort vill jag se Malin…finns inget som ser så kul ut som blöt katt *S*

Malin-A
0

haha ska fixa många kort =) om inte kameran blir dränkt innan dess =P

kerstinjoh
0

är det inte sån't som kallas kattplågeri?

Malin-A
0

hahaha neej då, iof så badar Lusse henne varje dag i hundslem så hon luktar sur disktrasa, sen försökte hon lära sig o dyka i toastolen i förrgår… (d gick inte bra) sååå hon luktar inte så gott =))

kerstinjoh
0

kattskrälle!

Gå o lägg er nu så jag får sova lite.

Malin-A
0

haha jaa kattskrälla e va hon e =)

Lotta
0

Toaparfym och lussedoft är väl mumma Malin…det är ju dom senaste dofterna =)

Malin-A
0

haha joo tänk om d kunnat lukta gott me, inte urk, fyy, bläää =)

kerstinjoh
0

Å, då kom jag att tänka på min gamle Bosse. Han luktade så Bossegott, så mysigt att stoppa näsan i hans päls.

Natti natti

Lotta
0

*mutter* Nu har jag sagt god natt hundra gånger och nu kör vi reprisen hundra gånger till….

Malin-A
0

men Lotta va du e seg i säng =)