Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2377 ggr
lilla jag
4

Den bästa leksaken!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Jag köpte en leksak till Bella i Tisdag som hon värkligen älskar! Hon tar med sig den överallt och igår när jag skulle gå en promenad med henne tog hon med sig den och höll den hela tiden när vi gick i skogen 😃Hon tycker om den så mycket så hon till och med kan välja den framför den röda bowlling bollen i plast som har varit hennes bästa leksak ifrån 5 månader 😮Hehe, titta järna på videon så får ni se hur söt hon är 😊 Vilken är era hundars bästa leksak? både bilder och videos kan ni ladda upp och så klart går det ju bra att bara kommentera svaren 😉

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

kodex
0

Haha, vilken söt video :D

joheck
0

Gud vad söt!!!❤️Sitter och tok-ler när jag ser filmen. Kul att du lyckats hitta precis rätt leksak åt henne🎈

Mina har ingen direkt favorit. Eventuellt att Sansas favorit är en gul gosedjurs anka^^.

sasha_setter
1

Sashas favorit är vilken leksak somhelst, bara den är fastknuten i ett snöre!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

cupcakes
0

Gibsons favoriter är petflaskor och vantar, såvida inte matte har med sig harskinnet för det är bättre än allt :)

LinaK
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

haha, hon är väl för go söta Bella ❤️Kul att hon gillar sin leksak så mycket.

Algot han föredrar IKEA-råttor/möss och Sigge älskar en slags boll som han fick i julklapp. Har haft med den utomhus ibland och han bär på den hela tiden.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

russin
2

Pollys absoluta favorit är en Kong Wubba - den slår allting (den med tyg över och "tygben"). Håller i en evighet.

Mini har bara en favorit och det är Kongs små tennisbollar.

Här är Polly med sin Wubba

[typellisch]
1

Molly älskar bollar… jag har haft andra saker som gosedjur eller rep eller så men det gnager hon sönder så det är hårda bollar som gäller för henne.

[RMSLiners]
0

Vår tös favorit måste jag säga är denna boll som hon enbart får leka med utomhus då den piper något fruktansvärt högt. Hon blir helt tokig i dess pipande och trycker på den hysteriskt och ju hårdare man trycker på den desto högre piper den.

Kan säga att när hon leker med den på tomten hör hela området det.

Ruzicka
0

Nelsons absoluta favoritleksak är en sandkaksform i form av en sjöjungfru som han hittade ute och smugglade in utan att vi märkte det. Varför den är så underbar vette katten. 😃

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Fridaaaa
0

Lillans bästa leksaker är pipleksaker, av de flesta slag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fenix_Chicci
0

Sally tycker bäst om IKEA-råttor/möss och så har hon en Ryck-I grävling som hon gillar jättemycket. Hon älskar att pipa med den. Sen är kottar och pinnar det bästa som finns. Ludde har aldrig varit speciellt intresserad av leksaker men han har ett gosedjur i form av en snöleopard som han alltid älskat. Han har haft den sen han var valp, alltså i nästan 14 år och det är verkligen sliten men den "lever" fortfarande.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

LinaK
3

Detta är också en av Sigges favoritleksaker, som synes 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fenix_Chicci
0

Sally älskar när man tömmer ut hennes leklåda på golvet så hon får gå och plocka ut de hon vill leka med :) Hon är så försiktig med sina leksaker, visst skakar hon dem och tuggar på dem men hon har aldrig förstört en leksak, det är bara kottar och pinnar hon demolerar.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

[Zlarviig]
0

Mixas favoritleksaker är utan tvekan jag och katten…

Nej men Mixa älskar bollar.. Vi har ungefär fyra sönderbitna bollar hemma. Hon gillar när dem är runda och studsar, men hon gillar ännu mer när dem är platta och tomma eftersom hon älskar att leka dragkamp med mig.. Annars gillar hon också pipleksaker väldigt mycket, och petflaskor brukar hon försöka sno för dem låter så roligt..

[typellisch]
0

Just det… tomma toarullar är en favorit :). Men också en hel toarulle som är full ;). Så smiter Molly in på toan, sticker ner huvudet i vår bal och försöker sno en rulle.

malinroth
0

Dimma blir som gladast när hon får en ny leksak! Hon är som ett litet barn, hon blir svinglad när hon får något nytt och leker som sjutton med den men sen efter ett par dagar är den jämnrolig med alla andra leksaker i korgen ;) Men en favorit har hon och det är en skinneeez med petflaska i, det är väldigt populär och alltid lika rolig!

Nelly har aldrig varit så mycket för leksaker men IKEAråttorna gillar hon och ibland får hon busryck nu på äldre dagar och tar hon i princip vad som helst som ligger framme och kastar runt och eventuellt lägger sig ner och slaktar sen..