Varningsskylt
Åh, jag ska köpa en senare :). När jag flyttar hemifrån tror jag! Bara för att, haha.
Nej, men vi har köpt och satt på ytterdörren som är till huset vanlig gul skylt varning för hundar. Tänkt göra en egen o laminera den med bilder på hundarna o katten. Då med kanske med text
Här funkar larmet fint (bild)
Till katten -varning för klösmärken
Vi har en skylt med en bild på en schäfer och texten "jag kan springa till grinden på 1,2 sek. Hur snabb är du?"
Har en gul "varning för hunden"-skylt
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Har ingen men i förra lägenheten hade jag en liten gul klisterlapp som det stod "DJUR rädda oss vid fara" tror jag det var.. borde ha en sån nu också. Kanske med bilder på brudarna..
#5 varför vill du inte ha det? :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag hade tidigare skylt där det stod "Skit i hunden - varning för matte" - men den bröt några ungar loss. Fick bara ha den i fred ett halvår😭
Nej. Jag har bara ett djurskyddet märke på dörren som säger att det finns husdjur hos oss och att de ska räddas vid fara.
#8, oj, det lät långsökt i mina öron ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Hade, men har inga längre. Vi har en väl instängslad trädgård samt en hundgård väl synlig på baksidan - det borde signalera 😃 Enda skylten vi har nu är den som sitter på bilburen och som varnar för hunden.
Min hund skulle förmodligen inte vara så stor fara om någon bröt sig in här, däremot borde jag ha en varningsskylt för katten… 😇
# 10 den var bra. haha
Jag har nyligen köpt en skylt till ytterdörren som säger att det finns djur här, Rädda oss vid fara. Kanon att en sån finns.
Har en granne som bor i lgh och har en varning för hunden-skylt fanns hon inte haft eller har en hund, bara katter. Kan inte låta bli att tycka det är liite patetiskt när man sätter upp en sådan när man inte har hund eller har ofarlig hund för man är rädd för inbrott. Kom igen liksom, varför ljuga.
Jag är lite kär i den här skylten. En vacker dag skall den bli min!
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
Vi har varning för lekande hund på dörren. Nja vi har en hund som leker men inte när andra är hemma. Folk blir ju inte direkt rädda heller.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Jag har ingen, Är också rädd för hundtjuvar, har man med hundens namn så känns de ännu värre.. är typ samma som "registreringsskyltar" med namn på på barnvagnar….
Japp en hemmagjord som det står "Vår Tax vaktar här" som är laminerad. :)
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
Vi har en skylt om att vi har husdjur men ingen specifik för hunden. De som knackar på hör honom om inte annat.
17 Himmla fin skylt :)
#17 Tack :)
haha menade såklart #23
Är lite sugen på en dörrskylt hit hem jag också :) Är ju bra både vid ev brand och så vet folk som kommer hit att det finns hund. Lite pga att det är fint är det ju också såklart ;)
Vill ha en skylt med min hund på, känns lite mer personligt och folk utifrån vet vad det är för hund. Men det får vänta ett tag till.
# 17 Var beställer man en sån? Fin.
#28 Jag beställde min av en tjej på Facebook, i en sälj-grupp där hade hon lagt ut den "tjänsten" :)
Hade en i förra bostaden "varning för hundhår" samt en "area protected by Border Collie controll"
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Har ingen, men vill få denna tryckt på en skylt. Alternativt får jag måla den på en skylt själv istället.
Nej, har ingen skylt. Nu bor vi på landet och alla som bor i närheten vet att vi har hundar.
http://carro107.blogspot.se/