Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 916 ggr
Faxlin
0

Dagens Ros 11/07-07

Dagens Ros vill jag ge till alla medlemmar inne på HIF för att utan er hade vi ingen sajt.

Sedan vill jag också ge en ros till KerstinP för utan henne hade vi inte heller någon sajt.

Så summan blir. Dagens ros går till alla som är på HIF.
Kram på er, tycker om er och kommer sakna er massor.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nicki
0

*kramar tillbax*

AnneN
0

Tycker en stor del av den buketten ska gå till ÅsaF som håller ordning på oss då det blir för mkt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

gejsa
0

#2# Ja, det håller jag också med om. :)

Malin-A
0

Tack så mycke o kram tillbaks, kommer sakna dig när du är på semester…

kerstinjoh
0

En bukett till er ALLA!

Ha det gôtt på semestern Åsa o alla andra.

zeretki
0

Skulle vilja ge Åsa en bukett för att hon är en superbra person som kan säga ifrån när det behövs! Tycker vi ska vara tacksamma för det. :)

Lotta
0

Tack för den fina blomman….skickar över en till dig också som du kan tänka på på semestern =) Hoppas du kommer sakna oss jätte mycket så du inte gör om det här. SEMESTER… du har ju för 17 kunnat vara här med oss i stället Skrattande

gejsa
0

Ha,ha Lotta, tycker du det är semester att sitta här och försöka få oss lugna i varenda tråd?

Lotta
0

Inte ett dugg…man håller ju på att bli idiot själv här inne till och från. Så okay då Åsa ha din semester….men räkna inte med att jag är glad när du kommer tillbaka…eller för resten det är jag, Jonny och jag har ju faktiskt semester så jag kommer inte heller vara så mycket här inne =) På onsdag blir det Helsingfors med småtjejerna, det ska bli så mysigt =)

*viskar* Åsa när ska vi göra en repris då? Hemlis

gejsa
0

#9# Håller med dig! :) Inte mycket till semester att hinna läsa alla trådar och ibland skriva något. Stressigt värre är det ju.  haha

Repris på vad? Att tjafsa eller?

Lotta
0

Åsa och jag har åkt tillsammans några gånger till Helsingfors, och hua så kul vi haft =)

gejsa
0

AHA, ja det förstår jag att ni har haft. Vill också åka ju.

kerstinjoh
0

Hm?? Ämnet???Oskyldig

Lotta
0

*sneglar mig över axeln* Vilket ämne????????? Oskyldig

gejsa
0

Oj då, ursäkta, fel ämne. Tänkte inte på det. Har inte mycket av

minne precis.

Lotta
0

Ungefär som mig då…minnet är bra men kort ;)