OT STORA odjur OT
När vissa av er ligger och sover så sött. Ja, då är jag ute på jakt!
Eftersom jag har hört att tidig, tidig morgon är den bästa tiden för lyckad jakt, gick jag upp vid tre-tiden.
Genast sprang jag på mitt villebråd. Eftersom jag inte hade hunnit ladda bössan försökte jag med armviftande och skrik. Pulsen låg på 140. Men jag skapade bara förvrring!
Nästa vapen blev en sprayflaska. Psssst, pfffpp, pssssyyysss. Jag såg att kamplusten försvagades, men resultatet var dåligt. De började ilskna till. Puls 150.
Jag laddade upp med en sköld (Svenska Dagbladet) och gick till ny attack. Men nu hade de hunnit prata ihop sig och lagt upp en ny strategi. De delade på sig! Puls 160.
En höll ställningarna i vardagsrummet, medans den andre tog sig förbi mig och in i sovrummet. Puls 170.
Med listighet fällde jag mitt byte i vardagsrummet och smög till attack i sovrummet. Puls 180.
Det stora ludna flygfäet barrikaderade sig under sängen. Eftersom jag fortfarande inte kunnat ladda min bössa insåg jag min begränsning och har nu stängt in mig i Alfons rum i avvaktan på förstärkning. Puls 190.
När kommer ni???

hahahaha….du är snaslös tant kerstin! =))

Sitter här och fnissar för mej själv, känner nästan igen det där:)
Hemma hos oss hjälper hunden till också, han är stor och ganska osmidig…..sen är alla vakna!!
hahaha Kerstin, du har d inte lätt du =)
*ASG* DU är inte klok Kerstin…vart får du allt ifrån? Jag tycker du kan komma hit med din puls och töntbull och hjälpa mig på nätterna, gubben sover då som en stock så den har man då ingen nytta av *fnys*