Hejsan!
En liten hälsning från min busunge…ni får även jätte gärna komma med namnförslag på honom, namnförslag belönas med fler bilder på busungen😃
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Han ser ut som en Soltan :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Topi,Tomi,Felix,Fenix,Fernando,Figaro,Fight,Figo,Icko,Joy,Saku,Teo,Tony,Xero,Yatzy
Det var några så ös på med bilder på sötnosen nu 😍
Sheldon?

Det ser ut som en Drift!
Jisses vad söt 😍 Alla ser ju att det är en liten Zorro med mask och allt….
Hade jag en hanhund hade jag döpt han till Sheldon :D. Älskar The Big Bang Theory nämligen och min nästa tik ska få heta Penny ;).
Tycker de ser ut som en liten Grym eller kanske Gramse. Han ser ju lite hård och elak ut med den teckningen :)
Jag tycker det ser ut som en liten Koda eller Demon! :)
Kenji eller Benji.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
För att inte chansa, vad är det för ras? :)
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
#11 tycker att det ser ut som en Siberian Husky…
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
trubbel!
Rasmus! :D
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#12 tyckte också det!
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
Ja, det är en siberian husky🙂Han heter Ezio Auditore Da Firenze i sin stamtavla så han har kallats Ezio hos uppfödaren men vet inte riktigt om det passar honom så bra🙂
Bifogar en liten bild på sömntutan
Rocky, Neon och porter va de första namnen jag tänkte på när jag såg honom:)
Hälsningar Lovisa & Chester❤
Läste först fel på namnet, jag läste eizo och det kanske passar…
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Avalon? =)
Ashkan? =)
Loke kanske?
för övrigt är han ju döpt efter ett väldigt bra spel. 😉
Ezio tycker jag passar honom väldigt bra faktiskt :) #21 Haha, tycker detsamma! :D
"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"
Ljuvlig! Jag gillar verb, substantiv eller adjektiv som namn - men du har fått massa bra tips här i tråden :D
himmel vilken sötsak ❤️
Jag tycker han ser ut att vara en son till kärleksguden så Eros är mitt namnförslag 😎
Texas kanske? :)
Åh vilka bra tips ni kommit med, får ta en resa med kameran lite senare som belöning hihi😉Vi har ju funderat lite på Dean, Diesel, Nero, Tyler och Ezio såklart men vi vet inte riktigt om något av dom skulle passa honom
#21 Ja, spelet är en favorit här hemma också så namnet är lite roligt, däremot verkar halva sverige ha svårt att uttala det

Tycker Ezio var ett jättefint namn på honom :-)
Döp han till Baneman, Gråa hår, Kompostkvarnen, ADHD-jycken eller nått annat som passar sen när han blir unghund. 😉
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Vilken sötnos ni fått hem, grattis 🙂
Ezio tycker jag skulle passa honom jätte bra.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Så underbart söt! Älskar Husky men skulle nog inte kunna ha en själv.. Hur ska ni aktivera honom sen?
#30 Japp, assassins creed😉
#31 Lite allt möjligt, beror på vad han är intresserad av men vi ska aktivera honom med lite lydnad och spår, kanske lite drag på vintern om han har intresse för det.
#32 okej va härligt :)
Bane skulle nog också passa honom :)
#32 En husky? .. Jo drag kommer han vara intresserad utav :)
#35 Ingen i hans stamtavla har något direkt dragintresse så vi får se😉
#36 fast.. en huskys största "instinkt" eller vad man säger är att dra ;)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#37 Det är ju inte den första draghundsrasen utställningsaveln avlat bort dragintresset på. För hur många spann med samojeder ser man numera?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
#38 har aldrig hört talas som eller sett en husky där dragintresset är bortavlat, någonsin faktiskt
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
39 googlar du lite så lär du hitta ganska mycket om detta. Är itne ett dugg insatt i drag o raser men visst finns det mer showlinjerna i husky
Huskys är utrpäglade draghundar så det är nog svårt att avla bort draglusten helt.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
En husky har inte alltid intresse att dra, det spelar ingen roll vilka linjer den kommer från eller ej men visst tycker mängden att det är skit kul att dra medans andra inte har speciellt mycket intresse för drag alls, det vet jag av egen erfarenhet.
#37 Det vet jag mycket väl, har haft husky från draglinjer och diverse förr så det är ingen ny ras för mig men just denna lillen kommer från showlinjer.
Det sagt är det inga fel på showlinjer, en del hundar även från denna kennel drar i spann och håller på med sånt och de klarar sig lika fint som en draghusky så de är ingenting som är sönderavlat så ingen får för sig att tänka något sånt. Jag är bara inte intresserad av en inbiten dragskalle till husky som kräver draget utan jag ville ha en husky som kan vara en aktiv sällskapshund som kan dra men inte har behovet men förhoppningsvist kommer den här lilla grabben tycka det är kul att dra lite när han blivit stor nog och förhoppningsvist växer han sig snygg nog för någon utställning.😃