Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 905 ggr
Pennybus
1

Dagmatte

Har 2 dagar i veckan utan skola och funderar på att bli dagmatte då jag inte gör något annat än att strosa runt hemma, och hade inte haft något emot lite mer 'erfarenhet', och pengar för den delen. Vore detta en idé? Bor nära skog och har inget emot timslånga promenader, tycker det bara är mysigt. Bor i lugnt område och är älskar hundar med hela mitt hjärta, har även lite erfarenhet av att jobba på hunddagis.

"i'm not scared of dying but i'm awfully terrified of dying alone"

Loveradio
0

Ja varför inte? Finns säkert nån som behöver dagmatte där du bor.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Pennybus
0

Någon som vet hur mycket man ska ta för det per dag? :)

Loveradio
0

Tycker 100 kr är rimligt om det är en hel dag.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

mopsen12
0

Tror vi betalar runt 2000kr eller lite mer än så. Hunddagiset där vi bor däremot tar uppemot 3000kr så det var det och att vi kände att en dagmatte vore lugnare och tryggare. 

Tycker det låter idylliskt med skogen! 😉

Pennybus
0

#4 Mjo, bor på 'landet' utanför göteborg med en massa härliga skogsvägar och flera övergivna åkrar att träna på, det är verkligen jättehärligt. Var ute med vår pudel och gick två varv samt busade och tränade på en åker i 1 och en halv timma, hon älskade det!

[Annamaja27]
0

Var mer exakt bor du?

Letar ev dagmatte ngn/ngr dagar i veckan.

Pennybus
0

Lindome :)

Hundvakten
0

Det Låter som en jättebra idé! Jag gjorde ungefär samma sak för några år sedan:) Skulle tipsa dig om att använda dig av sidan Tendea.se för att hitta personer som söker en dagmatte till sina hundar. När jag sökte efter personer så fungerade den sidan jättebra! Lycka till med att vara dagmatte, jag tyckte det var jättemysigt.

[Zlarviig]
2

#8 Sluta göra reklam för sidan. Du skriver olika saker hela tiden. Först letar du barnvakt, sen letar du hundvakt och sen är det helt plötsligt du som är hundvakten. Jag kommer att anmäla ditt konto då du endast använder det till att göra reklam för en superdyr hemsida.