OT: SJUKHUS BESÖK 2
hej hopp igen ska bara tala om att jag har idag igen varit på sjukan med min högeraxel som hoppar urled fram och tillbaka….
jag har fått stränga data förbud..nej då jag sitter inte här det är Tyson som skriver…..
Var inne i söndags då den hade hoppat ur led, och liksa så onsdags i förra veckan när jag sov….nu har den hoppat ur led i går, och så hoppade den ur idag på morgonen igen!!
Igår åkte jag inte in, utan "bet ihop" och hade värk….
Det var som dem sa på röntgen idag, "så här kan du inte hålla på och åka fram och tillbaka för nu mste dem ju göra något", det var samma kille idag som i söndags som röntgade mig.
Sagt och gort så kom vi tillbaka till läkaren, då sa läkaren, "i morgon på morgon mötet skall vi disskutera om en omperation", för du kan ju inte axel som håller på såhär.
jag HATAR ALLT som heter sjukhus!!
Mina tankar just nu…
Tänk om det blir OP undersemseter, där rök dem bad möjligheterna och semester trippen vi skulle göra till mormor och vänner i Kalmar och till våran sommar stuga på Ivön….
Ingen träning med hunden…
Men men, det kunde ha varit värre, =)
Har fått starka värktabletter "tramadol 100mg" klassat som narkotika prepparat, så nu kommer jag bli "hög" åsså.
Detta kan ju bli riktigt kul! =))
Staaackars gubben! *fniss*
Hoppas det fixar sig med din axel. Även med semestern

FotoC
Tack! =)
Klart det gör å med lite morfin blir allt genast roligare.
Hoppsan, kunde inte låta bli

Personligen blir jag inte speciellt hög på Tramadolen. Den hjälper dessutom lite halvtaskigt på värken.
Men det låter bra att de hjälper på dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag tar inte ens min imigan spruta när jag har migrän, så jag är inte van vid piller.
Inte ens en alvedon.
Hatar allt som har med onaturligheter och göra.
Plus så har jag magsår.
Tramadolen kan orsaka förstoppning. Hoppsan jag jobbar ju inte nu!!

jag mumsar krossade linfrö + filmjölk till….

Usch, det låter inte så kul. Du får krya på dig.
Gott gottigottgott…mums med linfrön NOTE ;)