Svårförstådd hundannons PV.
http://www.blocket.se/skaraborg/Portugisiska_vatten_hund_45496311.htm?ca=13&w=1
Portugisik vattenhund valpar med stamtavla för 4500? :P
Någon som förstår denna annons?? haha veterinärutbildade valpar?
Tyckte den var lite roligt samtidigt är det jobbigt att läsa då man inser att denna människa förmodligen inte vet mycket om sina valpar :(
Haha! Det måste vara någon slags google translate. Pinsamt och roligt på samma gång.
Rolig var den i alla fall :P
Undrar om det är någon som skojar lite, eller om det är någon supermärklig google translate..
Hahah sista meningen?? 🤦♂️
~mikkan
Obama har ju en sådan hund :) Men känner man inte till det blir ju den redan knäppa annonsen tio gånger knäppare.
"Valpar tillgängliga nu, för att göra ditt hem ett vitt hus."
Ehm…?🤔

Tror det är en skämtannons.
MVH Erika :)
#4 Det vet jag om, det som lät så roligt ju 😃typ som att man skulle hämta hunden hos obama..
~mikkan
Precis. Eller att man automatiskt blir president om man köper denna valp.
Man kanske ska prova. Man får ju trots allt hem en veterinärutbildad hund. Det är ovanligt att se idag till detta pris!
#8 Hihi, så är den välutbildad och kommer faktiskt från den vita…ett erbjudande värt att nappa på 😎
~mikkan
Just nu cirkulerar det en massa fejkannonser på blocket och jag misstänker att det är hundar som inte ens finns utan endast ett sätt at försöka luta folk på pengar.
Tänk vad bra att ha en sådan hund hemma, händer det något med de andra djuren, så kan man ju alltid fråga hunden vad det kan vara pga dess utbildning ☝️
Hmm.. Lite konstigt att förstå texten 🤔
Men rolig är den på ett och annat sätt 😃
Okej….. det är allt jag har att säga.
#11 Eller hur! Snacka om bra.
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
Usch jag hoppas verkligen att det inte finns några Portisvalpar bakom denna annons och att inte någon blir avlurad pengar heller förstås.
Annonsen är ju så usel att jag har svårt att tänka mig att ens någon som vill ha en reavalp skulle gå på det, men det finns ju folk till allt.
Och om jag bara ser det som ett skämt kan jag nog småle lite åt den veterinärsutbildade valpen - En sån vill jag ha, bara den är utbildad på katt också 😉
Hahaha detta gjorde min dag, "veterinärutbildade valpar" haha! 😃
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Liknande annonser ,alltså lika illa formulerade,dyker upp på
bortskänkes titt som tätt.Det är olika raser och i olika delar av landet.
Ibland är det raskatter och även stora papegojor (aror) har jag
sett.Tror inte någon annons är äkta.