Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 798 ggr
[helenal]
0

O.T nostalgi av gamla trådar

Hej. satt och kollade igenom lite gamla trådar och oj vad bra stämningen det va här inne då, för ett par år sen och kul hade man:)

Sen är jag nyfiken på hur det gick för dig Åsa med busan? Rottis hunden du köpte av en bekant till mig?

kram!

LinaK
3

Hej, Tycker vi har ganska roligt här inne nu också 🙂Ska villigt erkänna att i början när jag hittade detta forum (typ 2007 eller nått) så var jag lite rädd att skriva här då alla var så himla kompisar med varandra. Och varje tråd blev som kompistrådar där man skojade och stojade med varandra. Detta gjorde att det tog väldans lång tid för mig att skriva här inne.

Så för min del är det bättre nu på senare tid.

Det kanske är bättre att du kontaktar Åsa om hon finns kvar angående hunden? 🙂Hoppas du finner den infon du behöver.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[helenal]
0

Hej! ja stämningen är bra här också men jag var mer aktiv förrut här inne och hade mer interna skämt med folk då, de jag saknar.

Ja det kan jag göra!:)

SaraC
0

Busan togs väl bort? Det skrevs i trådar här, testa sök i forumet på "Busan"

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

joheck
1

Jag kände lite som Lina första gången jag hitta hit. Det va lite som att alla kände varandra vilket gjorde det lite "läskigt" att ge sig in i diskussionerna. Tycker det är mycket enklare att bli en i gänget nu ^^

[helenal]
0

ok intressant och se hur ni uppfattade de förr..

Frida B
0

jag kände som #1 och #4 ^^

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)