Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1861 ggr
[Juliaammouri]
0

Olycka.

Min mamma var ute med Bebbe och det var en stor vit hund som bet bebbe i ryggen bebbe blöder nu och vi ska till vete nu skriver mer efter.

Karmatarerskanise
5

Hoppas det går bra! Håller tummarna!

sasha_setter
1

Oj… Stackars er! Hoppas att det går bra och att han inte skadades allt för mycket… :(

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Qepta
1

Håller tummarna för att det går bra med Bebbe.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

joheck
1

Usch, hoppas det inte är nått allvarligt och att det inte sätter psykiska spår.

[Forest]
1

Stackars liten Bebbe, jag hoppas allt går bra och att han återhemäntar sig fint.

Sen hoppas jag att ägaren till den stora vita hunden tar sitt ansvar i det hela.

[Juliaammouri]
2

Tack alla. Bebbe blev jätte chokad så när han kom hem gömde han sig under sängen. Vi har vart hos akuten och dom har rakat brevid såret och det var ganska litet men djupt. Det var nära tassen så dom tror att såret har skadat hans muskler. Det var en whippet som bet honom dom som brukar vara snälla.. Dom har drogat honom och dom sa att vi skulle hem och vila. Så bebbe är hemma med mamma och syrran jag åkte till min pappas jobb med pappa för vill inte se bebbes sår :( Han har fått ensåndära ni vet som hundar ska ha för att dom inte ska slicka sitt sår vet inte vad det kallas. Vi ska tillbaka dit 14:15 och det sämsta är att vi inte har betalat försäkringen så nu kommer det kosta jätte mycket. Dumma hund som bet honom mamma hann inte prata med ägaren för hon blev också chokad och bebbe sprang iväg så hon fokuserade mest på det sen tänkte hon presice prata med ägaren men då hade ägaren gått. Vi ska försöka leta upp henne och hon ska få betala!

monstermash
1

#6 - Han har nog fått en tratt runt halsen för att inte kunna slicka sig.

Jobbigt att ni inte betalat försäkringen, därför det är så viktigt att sköta det… Oansvarigt av ägaren till hunden som inte stannade kvar också.

Måste bara påpeka; "whippet som brukar vara snälla.." Nästan alla hundar är snälla, döm inte ut alla whippet bara för du träffat en dålig individ nu. De finns i exakt alla raser.

Du får uppdatera oss.

Karmatarerskanise
0

#6 Ajdå, inte bra att ni inte betalt.
Hoppas det läker fint i alla fall.

[Forest]
0

6 Synd att din mamma inte prata med ägaren o tog deras nr för det är ju den andre hundägaren som kan få betala skadekostnaden.

Hoppas det ordnars sig med allt och även detta med försäkringen (att dina föräldrar gör en ny eller betalar den)

[Juliaammouri]
0

Dom har sytt in slangar inne i han kropp. :(….  Hennes hund har orsakat så mycket problem. Bebbe ser inte alls bra ut och hon bara springer iväg inte ens förlåt. Hatar dethära. Är det någon som vet nån som har en whippet och bor i bredäng?

Stackars bebbe..

Karmatarerskanise
1

#10 Dränage förmodar jag.