Blandrasutställning?
Hejsan undrar ifall någon har varit på en blandrasutställningen någon gång? Hade tänkt att ställe ut min Schäfer/husky Benjy. Skulle vara roligt!
Skriv gärna och berätta!
mer om blandraser finns på: www.blandis.se

Vilken söting!!

Benjy. Jag har inte varit på någon utstöllning för blandisar men skulle gärna vilja. Jag har också blandras. Va fin han är din jycke. Det ser ut som bara formen på svansen blev från husky Benjyn.

En blandras utställning skiljer sig inte från en renrasig utställning, mer än att de har lite fler raser att ta hänsyn till. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo, också brukar dessa utställningar vara trevligare faktiskt. 
Audiatur et altera pars

synd att det itne finns utställning i skåne trakten, annars hade jag anmält hugin,.

Är du säker att det inte anordnas något där nere? Låter konstigt tycker jag, Skåne bor det väl mycket hundar i??
Audiatur et altera pars

jag tror att det finns en hund i varje hus i min by faktiskt… =)
när jag kollade på blandis hemsida så fanns där inga.

men hojta till åt dem, de brukar tycka det är roligt om folk kommer med egna förslag. Aldrig några sura miner från dem faktiskt.
Audiatur et altera pars

kerstin: Man tackar, jopp svansen har han fått från huskyn ;)
Har också hört att blandisutsällningar brukar vara lite mer trevligare då det inte är på blodigt allvar utan mest bara en kul grej. :D

jag har varit det för ca 10 år sedan. Då anordnades det en i Södertälje och en i Stockholm som jag var på. Det var jättekul. Min tik fick fint pris första gången.