Papillon,se hit!
Hej. Jag är då matte till Hugo, en papillon herre på 6.5 år. Han är min första hund och jag älskar rasen. Han är kärleksfull,gosig,smart,pigg och envis kille:) min ögonsten! Hade varit roligt om fler papillon ägare kunde lägga upp bilder här och skriva lite om era hundar! Kanske ngn bor i Gbg och vill ses på hundpromenader;) Hugo är svag för papillon flickor ;)
Åh vad kul att du tittar in här också! Bästa rasen helt klart!😃
Jag har två styckna, kullsyskon. Tiken är väldigt liten för rasen (20cm hög och väger endast 1,8kg). Hanen är istället variant större (28cm och 4,3kg). Super lättlärda är dom båda två! Älskar att jobba och hålla igång. Vi håller främst på med viltspår och tävlingslydnad och ska börja tävla i år (med hanen).
Jag bor ju tyvärr i andra sidan av landet dock, Luleå…. Hade vart kul att låta dom busa annars. Mina är helt klart rasister😎
Här är mina små, Kingpin och Sansa❤️
Vilka fina! Och lång päls vid öronen! Ja hon var inte stor:) följer dom efter dig häk i häl också?:) Hugo följer efter mig vart jag än går o är vi i samma rum följer han mig med blicken;) Hugo kommer från småland. Minns inte uppfödarnammet :/ tror det var månkullens eller något:)
Tycker deras päls är väldigt lättskött med!
Och här är den trevliga och gnälliga Disa, 15 år :) (den andra: Suzette, 13 år)
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
#16 Gbg
Medarbetare på Hundparkour.ifokus
#12 Om uppfödaren säger att det är korsning pappis/york så är det säkert det… Man kan inte gå på utseendet på en blandis.
jätte fina allihopa. så kul med alla deras färger:)
10# nej jag har han till sällskap bara, men gör lite tricks med honom emellanåt=)
jag klippte hans päls nu unde r magen för när han kissar kommer de urin på pälsen och de luktar,får tvätta han under magen varje dag.
växer deras päls lite hela tiden? tycker han fått mer päls nu vid tassarna
#12 tycker man ser york i antiktet :)
vilka sötnosar alla har!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Min moster har en papillon-tik på 5 år som min tjej ofta busar med. Maja heter hon :)
Hon såldes som phaléne valp men öronen reste sig när hon blev äldre.
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
#22 tänker man efter så ser man det i ansiktet, ja :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag har en papillon och en papillonblandis. Fast papillonen är mest min mammas, och blandisen är min:
Rosbos Phantom Of The Opera "Lucas" 7 år, är en livlig, glad kille som älskar att träna och är väldigt lättlärd.
Brownie 4 år älskar att träna agility och rallylydnad, även roliga trick. Även han är mycket lättlärd :)
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
28# har också sån röd jacka till hugo:) den är mysig!
#29 Hehe okej, kul! :D Ja den är mysig :D Han uppskattar den när det är minus ute :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.