Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1231 ggr
lilla jag
0

Usch! Var nära på att förlora dig gumman...

Ja, vi hade haft besök och när hon hadde åkt så skulle jag ut med hundarna, dom skulle rastas utanför huset precis! 🙂 jag hadde som vanligt koppel på Trixi men inget på Bella, då sprang Bella ner halva backen till garaget, (vårat hus är på en kulle och rästan av gården är nedanför) Då roppar jag ju på henne så hon ska komma men nej…..då springer hon förbi garaget och ner till grannen! Efter hon sprungit förbi grannen kan man inte se henne och innan hon hann komma så långt har jag skrikit så högt på henne så jag nästan tappat rösetn, var så arg på henne 🤓 Men då jag inte såg henne något mer och visste att hon säkert földe efter bilen med hon som hade varit hoss oss, började jag springa efter och skriker på henne! Pappa och mamma förstog nog att något var fel så pappa sprang ut och åkte ner med bilen för att vi skulle kunna leta effter Bella, Vi åkte ju inte så fort då det är lätt att köra på henne! Vi körde ner till motor vägen och hittar henne på motor vägen 😮Jag kastar mig ur bilen och bara springer ut på vägen som nu var helt tom på bilar, Tar tag i Bella och bara känner hur jag kockar av ilska! Jäkla hund och bara springa iväg så där! nog hadde jag tur att inget hände men usch vad rädd jag blev! Var ju helt förstöd under hela Alla ❤️dag och  ni kan ju bara tänka vad som kunde ha hänt! Nu har jag haft koppel på henne varge gång vi varit ute och ska så snappt som möjligt tröna inkallning med henne!!

Det var ju nästan att jag förlorade henne……

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Frida B
1

usch vad hemskt! Hände samma sak med "min" schäfermix, hon smet ut på motorvägen och skällde på bilarna.. Det är alltid bilar som kör som dårar där (e20 tror jag)… Som tur är hittade polisen henne och tog hem henne.. Man blir fruktansvärt orolig :s

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

lilla jag
1

Oj, tur att polisen hitta henne.. Ja man blir så orolig och helt förstöd när någonting händer med sitt djur 😕

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk